Flormar look #1 i #2 ispirisani Boho kolekcijom


Obećala sam neki makeup look da vidite kako Bohemian Dream kolekcija izgleda na delu pa sam se potrudila da ispunim obećanje. Uz to ćemo još jednom ćemo zajedno proći kroz kolekciju.


Trudila sam se da današnji makeup bude minimalistički, ups, htedoh reći neupadljiv jer su oči naglašene i trudila sam se da koristim uglavnom Flormar proizvode. Tako na licu imam samo laganu podlogu u vidu CC kreme , blage konture Flormar duo rumenilom (braon deo) o kojem sam pisala OVDE i rumenilo iz najnovije kolekcije 04 Boho-Chic koje vam se jako svidelo.

Na oči sam preko Aura baze za senku nanela prvo Flormar senku 05 Live by the Sun na pokretni deo kapka a u spoljašnje uglove senku 04 Bohemian Style, obe iz nove Boho kolekcije. Kao tranzicionu senku kojom sam stopila boje koristila sam takođe braon nijansu iz duo rumenila. Naravno da je aparat "pojeo" sve boje pa ću vam na kraju posta ostaviti slike koje sam slikala drugim modom aparata kako bi boje došle do izražaja. Liner koji sam koristila je 01 V for Victory, takođe iz nove Boho kolekcije. Za kraj sam dodala Sleek maskaru i obrve sredila novim Aura senkama o kojima će uskoro biti više reči.

Razlika između makeup look-a #1 i #2 je u nijansama lakova za usne koje sam koristila i koje po meni menjaju celokupan izgled. No Boundaries! za nežniji svakodnevni makeup i 1960 za jesenji, mističan look. Pogledajte u nastavku.

LOOK #1


                        LOOK #2


Ove fotografije su potpuno neobrađene a sada ćete videti onu drugu, u "boji"....


Kako vam se sviđa Bohemian dream kolekcija i moj makeup look? Look 1 ili 2?


No comments