Flormar week: CC (color correcting cream) krema


Nedelju Flormar makeup recenzija rešila sam da započnem baš ovom CC kremom jer je podloga za svaki makeup, složićete se, najbitnija. Uz to, ovaj proizvod je jedan od novijih iz širokog spektra Flormar proizvoda. Ako ste više od nekoliko puta svratili na ovaj blog onda vam je jasno da za svakodnevni makeup češće pribegavam upotrebi toniranih, BB/CC krema pre nego teškim puderima i podlogama. A zašto je baš ova krema prirasla mom srcu za kratko vreme, saznaćete u narednim redovima.

Za početak ću se kao i uvek osvrnuti na pakovanje i ambalažu ovog proizvoda. Ona se nalazi u lepoj, elegantnoj tubici i sadrži 40 ml. Nosi oznaku CC04 iz razloga što se pored ove, na policama Flormar štandova nalaze još 3 različite, ljubičasta, zelena i roze koje imaju različite namene u prikrivanja nedostataka kože. Svakako pogledajte ukoliko imate problema sa crvenilom lica ili flekicama, tamnim kolutovima oko očiju... Ja sam se odlučila za ovu univerzalnu kako bih samo malo tonirala lice i prekrila sitne nepravilnosti. Tubica je napravljena od mekanog materijala tako da je proizvod moguće iskoristiti do poslednje kapi što je super. A sve skupa se nalazi u kartonskoj kutijici koja takođe izgleda primamljivo i na kojoj su ispisane sve bitne stvari vezane za proizvod.
Svakako mislim da bi bio lep dodatak svakog ženskog nesesera.


Sada možemo da pređemo na sam proizvod.
 Tekstura ove CC kreme je ređa od onih na koje smo navikli (većina nas je koristila Bioten ili Bourjois pa je u tom smislu teksturom sličnija Bourjois). Mora se povesti računa pri korišćenju jer vrlo lako može da iscuri kroz mali otvor na vrhu tubice. Meni nije jer je obično oslonim na nešto vrhom na gore (kao na slici iznad) ali moje je da vas upozorim.
Ono što me je oborilo sa nogu pored drugih svojih dobrih osobina je miris koji ovaj proizvod ima i koji će vas svaki dan iznova terati da ga koristite. Nisam baš najbolja u opisivanju mirisa ali zamislite najslasniji krem od pečenih lešnika. Ne brinite, miris se ne zadržava preterano dugo na licu pa neće smetati ni najosetljivijim nosićima.
Uz to, prekrivna moć mu je srednja (veća od Biotena a za nijansu manja od Bourjois CC kreme). To praktično znači da će ujednačiti ten i pokriti manje nedostatke što mu je i "u opisu posla" ali za podočnjake i neke veće nepravilnosti, ipak ćete morati da koristite korektor, kao ja za podočnjake. 
Finiš mu je izuzetno lep i prirodan, baršunast. 

Što se tiče nijansi, CC krema se proizvodi u samo jednoj (ovoj) nijansi. Na prvi pogled mi je izgledala par tonova svetlije od moje kože da bih se potpuno iznenadila kada sam počela da je razmazujem pa do toga kako izgleda na koži. Ovu transformaciju možete videti na slikama ispod. Međutim, za svega par sekundi krema se lepo rasporedi po koži, upije i stopi sa tonom moje kože. Kako zaista izgleda na koži, možete videti OVDE.  Vrlo prirodno, zar ne?
Takav je i osećaj na licu, kao da je nema. Ali ipak, ostaje na koži dok ne odlučite da je skinete, ne oksidira i ne menja nijansu, ne nestaje sa lica.



 Za kraj, ne znam šta bih još dodala osim da je preporučujem! Od mene je zaslužila najveću ocenu. Počev od ambalaže, mirisa i teksture ove korektivne kreme pa do samog osećaja na licu i finiša. Zaista nemam zamerki. Odnos cene i kvaliteta je i više nego dobar. Budite uverene da je ne hvalim tek onako.

Cena: 799 dinara

Da li ste se susretali sa ovom CC kremom? Imate li želju da je probate nakon ove recenzije?


No comments