Bioderma // Photoderm Nude Touch SPF50+


Ukoliko ste od onih koji vole da nabace malo šminke čak i tokom vrelih letnjih dana, podrazumevaju SPF zaštitu, ne vole da na licu nose masku, onda garantujem da nećete naći bolje rešenje od ovoga o kojem vam pišem danas. Nedavno nam je na Bioderma eventu predstavljen novitet u vidu tonirane kreme sa zaštitinim faktorom - Bioderma Photoderm Nude Touch 50+.

Idealno je to što ga ne osećate na licu jer je lagane teksture, blago vam tonira kožu na koju ostatak šminke savršeno leže i ono najvažnije, pruža vam zaštitu od sunčevog zračenja.


Bioderma Photoderm Nude Touch je revolucija u proizvodima za zaštitu od Sunca i odgovaraće svima, potpisujem. Prvobitno sam bila zbunjena i malo razočarana natpisom da je namenjen kombinovanoj i masnoj koži kakva moja nije i u momentu kada sam htela da ga prosledim dalje odlučila sam da mu ipak dam šansu u ime ljubavi koju godinama gajim prema Bioderma Photoderm MAX kremi. I verujte da nisam zažalila. Na mojoj koži jeste mat ali ne onako jako mat, ne ističe mi suve delove, ne isušuje mi kožu, nije mi težak ni lepljiv na licu. Toliko je lagan da nemam osećaj da imam bilo šta na licu a ten mi je ipak toniran kao da imam neki lagani puder. Ma laganiji je i od najlaganijeg pudera koji ste probale. Finiš mu je prirodan na mojoj koži i ja ga dodatno ne matiram a ipak opstane na licu duže od 8h sa ostatkom šminke. Međutim, vlasnice masnije i kombinovane kože će morati da ga matiraju kako bi obezbedile trajnost, znam iz pouzdanog izvora (klik OVDE).

Dolazi u bočici zapremine 40 ml. a sve što trebate da uradite je da bočicu dobro promućkate pre upotrebe dok ne čujete kuglice. Tada je spremna za korišćenje. Ono što mi se ne sviđa je otvor kroz koji se dozira proizvod, koji je prilično u tečnom stanju i to je jedina mana koju sam našla ovom proizvodu. Dolazi u dve nijanse od koji je moja Natural, svetlija a postoji još i Light, tamnija pa imajte to na umu kada budete birale nijansu za sebe.


Za kraj je još ostalo da kažem, preporuka za sve. Ukoliko ste se našli u ovim redovima, onda je ovaj proizvod za vas.


Ima li među vama još oduševljenih kao što sam ja? 

No comments