Proizvod meseca // Januar


U novoj godini, još jedna nova rubrika. Favorit ili proizvod meseca kao zamena za favorite meseca koje sam prošle godine pisala iz meseca u mesec. Pretpostavljate već da se radi o samo jednom proizvodu koji može biti novitet ili nešto što sam jako volela i najčešće koristila taj ili prethodni mesec. Da ne dužim dalje, kao favorit meseca Januara tu su Loreal Pure Clay maske za lice. Ja ih imam dve i nisam želela da ih razdvajam ili da pišem dve odvojene recenzije.


Zajednička im je ambalaža, staklena teglica od 50 ml. koja bi trebala da potraje bar za 10 nanošenja, a ja mislim i više jer se maske nanose u tankom sloju. Glina im je zajednički sastojak a poznata je po tome da umiruje kožu, pročišćava je i čini je blistavom i elastičnom kao i da apsorbuje višak sebuma. Zato je Loreal odlučio da ujedini delovanje 3 gline: kaolin (bela glina, poznata po svojstvima apsorpcije nečistoća i prekomernog sebuma), montmorilonit (glina bogata mineralima poznata po svom delovanju protiv nesavršenosti kože) i rasul (glina sa visokom koncetracijom oligo-elemenata, poznata po tome što pomaže u pročišćavanju tena) sa dodatkom specijalnih prirodnih sastojaka kako bi koža već nakon 10 minuta postala čistija, svežija i blistavija.

Zajednički im je i način korišćenja kao i vreme delovanja. Naime, nanose se u vrlo tankom sloju na lice izbegavajući predeo oko očiju i usana, treba na licu da odstoje 5-10 minuta i zatim se polako isperu sa lica. Preporuka je da se koriste 2 do 3 puta nedeljno. Ja sam ih u početku koristila naizmenično, svaku možda po jednom nedeljno dok sam u poslednje vreme počela da ih kombinujem.
I da, odlične su za plašenje ukućana, provereno više puta :)



Pure Clay maska sa efektom pilinga za ujednačeniji ten (za sve tipove kože) u svom sastavu ima 3 gline i ekstrakt crvene alge. Maska je crvene boje i u sebi ima sitne piling čestice koje su za moj ukus baš kakve treba da budu, nisu ni previše blage da ne rade ništa ali nisu ni suviše grube. Miris ove maske je nešto jači i oseća se na licu i po skidanju maske. Inače pilinge za lice volim ali ne smem da ih koristim svaki dan pa je tako slučaj i sa ovom maskom. Volim osećaj meke, nežne i čiste kože a osećaj na koži je baš takav nakon ispiranja ove maske pa mi je ova možda za nijansu draža od one druge.



Pure Clay maska sa glow efektom je obogaćena biljnim ugljnom koji poput magneta izvlači nečistoće iz kože pa je čini čistijom i blistavijom. Ova maska je tamnosive boje, glatka i izuzetno razmaziva i brže se suši na licu od prethodne. Čim osetim da mi je koža jako zategnuta, znam da je vreme za spiranje sa lica. Zato smatram da je osobe sa suvljom kožom ne bi trebale često koristiti. Nakon skidanja maske, pore (koje imam malo oko nosa) su vidno smanjene a koža je nežna i mekana na dodir.


Ni jedna od ove dve maske mi nije smetala na licu niti napravila neke probleme.

 Trenutno su snižene u dm drogerijama i koštaju nešto preko 400 rsd a inače im je cena oko 800 rsd.


Da li ste probale neke od ove dve maske i kakvi su vaši utisci?

No comments