Nivea Repair & Care krema za telo


Današnji post posvećujem kremi za telo koju koristim poslednjih meseci a koja mi jako prija pa ukoliko imate suvu kožu tela kao i ja, ovo može biti dobra preporuka za kupovinu. Zahvaljujući najpre Eucerin uljanoj kupki pa zatim i ostalim kupkama  koje koristim a koje mi ne isušuju kožu, moja koža nije ekstremno suva ali svakako se trudim da joj pružim adekvatnu negu. Pogotovo zimi, kada su niske temperature, slojevi odeće i suv vazduh u prostorijama pravi neprijatelji kože.


Nivea Repair & Care krema za telo bi trebalo da eliminiše osećaj zategnutosti i svraba kože i do 48 h kod osoba sa veoma suvom kožom. Ja sam je doživela kao body butter jer joj je tekstura takva, puterasta i nešto gušća od klasičnih krema za telo. Uprkos tome, u dodiru sa toplotom tela se sa izuzetnom lakoćom razmazuje i jako brzo upija u kožu s tim što ostavlja na koži kao neki zaštitni omotač koji je štiti do narednog mazanja. Koža mi je nakon mazanja nahranjena, mekana i nežna.

Zapravo, ova formulacija u sebi sadrži ureu i deksapantenol koji jačaju prirodnu zaštitnu barijeru kože i štite je od daljeg isušivanja ujedno negujući grube i suve delove kože. Miris joj je standardno prijatan za Nivea proizvode

Ovo je bilo jedno kratko javljanje ali bez obzira na to, sve što imam da vam kažem ukoliko ste u potrazi za nekom kvalitetnom mazalicom za telo imate moje iskrene preporuke za ovu kremu.



Krema dolazi u pakovanju od 300 ml. i trenutna (snižena) cena na Lilly-jevom sajtu je 445 rsd a mislim da joj inače cena ne prelazi 500 rsd.


Da li ste probali ovu Nivea kremu i koja mazalica za telo vam je najdraža?


No comments