White Glo (ekstra snažna) pasta za izbeljivanje zuba


Moji zubi su prirodno žućkasti i to će potvrditi svako ko me zna. Tako je oduvek, zubi mi nikada nisu bili skroz beli a godinama su postali još tamniji usled hrane, kafe, čaja (zeleni čaj koji često pijem itetkako ostavlja boju) itd. Iskreno, ovo mi je jako smetalo ali klasično izbeljivanje u ordinaciji mi nikada nije bila opcija. Zato sam rešila da probam nešto neagresivniju metodu sa White Glo Professional Choice pastom a kako mi se krajnji rezultat dopao morala sam da to podelim sa vama. Možda će nekome ova recenzija pomoći da reši problem sličan mom.


Nisam sigurna ali mislim da kod nas postoje samo dve verzije ovih pasti, crvena (extra strength) i roze (sensitive forte) kao i veliki set za izbeljivanje zuba. Moja je kao što vidite ekstra jaka i dolazi u setu sa četkicom koja ima ulogu da eliminiše fleke na zubima a u kutiji se nalaze i interdentalne četkice kako bi nega bila potpuna.


Proizvođač kaže da je ova pasta koja nam dolazi iz Australije bila namenjena prvenstveno glumcima i modelima. Ocenjena je kao No.1 u u izboru za najefikasniju zubnu pastu za izbeljivanje. Ja nisam probala druge ali ovom sam jako, jako zadovoljna.

Ona ima trostruko dejstvo:
  • efektnu formulu za izbeljivanje
  • vrši blagu abraziju pa je time bezbedna za svakodnevnu upotrebu
  • sadrži fluoride koji pružaju zaštitu od karijesa

Preporuka je da se koristi dva puta dnevno umesto vaše uobičajene paste za zube i to je sve. I namenjena je isključivo odraslim osobama.



MOJI UTISCI su krajnje pozitivni.

Pasta kao pasta je bele boje i ne razlikuje se ničim naročito od drugih, običnih pasti za zube. Prijatnog je ukusa na mentu i nakon pranja se svež dah održava još neko vreme. Ono što sam prvo primetila je da su mi zubi nakon pranja kao polirani, glatki su pod jezikom. Tek nakon nedelju dana sam primetila prve promene na zubima, do tada sam mislila da je u pitanju još jedan marketinški trik :) Najpre sam na fotografijama primetila da su mi zubi lepši i belji a onda sam počela pažljivije da zagledam i zaista, promena je očigledna. Nemojte očekivati da dobijete bele zube kao sa reklame ali razliku ćete svakako primetiti. Ni jednu negativnu stvar nisam primetila od kada koristim ovu pastu, čak nije smetala mojim osetljivim desnima. Ukoliko pastu koristite samo vi (i samo nju) kao što sam to ja radila da bih videla efekat, potrajaće vam sigurno mesec dana (zube sam prala dva puta dnevno po uputstvu).

Četkica za zube koju sam dobila uz pastu mi se nije dopala. Strašno je gruba za moje nežne (čitaj osetljive) desni i u početku sam bila istrajna da uspem samo njom da perem zube, međutim nisam uspela. Pranje zuba mi je bilo bolno i desni su mi često krvarile pa sam rešila da se vratim svojoj TePe četkici koju inače koristim. Možda bih efekat bio bolji da sam koristila četkicu koju sam dobila ali nisam mogla baš toliko da se mučim.

Na interdentalne četkice koje sam takođe dobila u setu nemam primedbi. Sa jedne strane se nalaze baš male interdentalne četkice, inače jedine koje mogu da provučem kroz interdentalni prostor dok je sa druge strane čačkalica. Mislim da sam ih dobila osam u pakovanju i vrlo su praktične da se ponesu u nesseru.


Ovaj set za izbeljivanje zuba sam kupila u dm drogeriji po ceni od 299 rsd (tada je bio na sniženju) a ja svakako praktikujem da nastavim da ga kupujem bar dva puta godišnje kako bih zadržala efekat "belih zuba". Često su na akcijama pa pratite ukoliko vas zanima ovako nešto.

Da li ste probali White Glo paste za beljenje zuba? Kakvi su vaši utisci?

1 comment

  1. Ja jesam i odmah posle prvog pranja peimetila blistavost i sjaj.Beli su mi zubi ali posle nje jos belji.Jeste skuplja pasta ali pratite akcije i kupite.

    ReplyDelete