Nivea Hairmilk & mini giveaway


Da li ste i vi kao i ja u stalnoj potrazi za proizvodima koji će vašu kosu učiniti još lepšom, bujnijom, zdravijom i sjajnijom? Ove jeseni Nivea je ponudila novu liniju Hairmilk za negu kose koja će nas rešiti suve, oštećene i beživotne kose, tako čest problem u ovom dobu godine. Ova linija, koju čini dvojac šampon i balzam, obogaćena je mlečnim proteinima koji jačaju kosu iznutra i čine je mekom na dodir a svojim dobro poznatim mirisom plave kreme nas vraća u neka lepa, srećna vremena.

Nivea šampone inače jako volim jer ispunjavaju sve uslove koje očekujem od dobrog šampona: blago i temeljno čišćenje, naravno bez iritacija temena, lako oblikovanje i sjaj kose kao i prijatan miris koji se danima zadržava u kosi. Sve ove osobine ispunjavaju Nivea šamponi a ova nova Hairmilk linija mi se čini najboljom od svih.

I šampon i balzam iz Hairmilk linije se nalaze u prepoznatljivim plavim bočicama od 250 i 200 ml. a osim mlečnih proteina formulacija sadrži ulje makdamije koje prodire duboko u vlas pa time povećava njenu elastičnost i Eucerit koji obavija površinu vlasi i tako je štiti od spoljašnjih uticaja. Eucerit je još poznat kao "lepi vosak" koji je zaslužan za prelepi sjaj kose.


MOJ UTISAK:
Šampon je standardno srednje gustine pa se u dovoljnoj količini dozira kroz otvor na bočici i pravi lepu, bogatu penu. Balzam je nešto gušći od šampona što je normalno i očekivano, međutim on mi sam po sebi nije dovoljan da kosu na lak način rasčešljam. Mojoj kosi je potrebna nešto jača nega u vidu dobre maske ali to ne znači da je ovaj balzam loš. Naprotiv, odgovaraće svima osim osobama sa izuzetno suvom kosom. Kosu pre sušenja svakako naprskam Gliss oil nutritive prskalicom (više pročitati OVDE) pa mi ova mana ne predstavlja problem.

Nakon sušenja kosa je divna i lepršava. Svaka dlaka se nalazi na svom mestu, kosa nije slepljena niti otežana. Niti je masna, niti se dodatno masti. Osim toga, kosa je sjajna i divno mirisna još par dana nakon pranja. Za novu Hairmilk liniju imate moje iskrene preporuke. Sigurna sam da ću šampon nastaviti da kupujem kada ovaj potrošim dok ću balzam zameniti nekom jačom maskom za kosu.

Preporučena cena za šampon i balzam je po 285 rsd.
 


Mini GIVEAWAY


Na poklon dobijate Nivea Creme Care mleko i kremu za čišćenje lica. Kažu da je za sve tipove kože a ja ne znam da li je tako jer nisam probala. Nadam se da će nam to reći jedna od vas :)


Uslovi učešća:
1. Ostaviti bilo kakav komentar ispod ovog posta na blogu ili na fb strani ispod najave posta (znači ili-ili, ne na oba mesta),
2. Da pratite blog i fb stranicu bloga,
3. Otvoreno za sve koji mogu da prime nagradu na teritoriji Srbije.

Igramo se do nedelje 04.12. u ponoć, a ja ću od ponedeljka proglasiti srećnu dobitnicu.
SREĆNO SVIMA!!!

EDIT: SREĆNA DOBITNICA NIVEA PAKETIĆA JE LANA K. koju molim da mi se javi sa podacima u inbox fb strane u roku od 48 h! U protivnom izvlačim drugu dobitnicu.
Hvala svima koji su učestvovali!!!


No comments