Favoriti meseca // Novembar


Ušli smo u poslednji kalendarski mesec u ovoj godini, što znači da su na redu favoriti za mesec Novembar. Bez puno priče prelazimo na proizvode koje sam najčešće koristila, otkrila, zavolela u novembru.

Krenuću od Eau My Delice Women Secret toaletne vode koju koristim sigurno već nekoliko meseci i toliko mi se sviđa da to nije normalno. S' obzirom da nisam najbolja u opisivanju mirisa reći ću vam da je u pitanju divan, nežan, prozračan miris, na čisto. Moja koža ga je prihvatila u tolikoj meri da mi se stoio sa njom. Sve mi se kod njega sviđa, počev od preslatke staklene bočice sa žutom mašnicom pa do same mirisne note, jedino mu trajnost nije jača strana što nije ništa neobično za toaletne vode.


Što se preparative tiče, ne mogu da ne spomenem u poslednje vreme omiljenu BioKap hranljivu masku za kosu o kojoj sam pisala OVDE. Toliko mi se svidela da sam sad u potrazi za full size pakovanjem. Za kosu se još izdvojio Nivea Hairmilk šampon o kome ste čitale u prethodnom postu OVDE. Zaista, dva odlična proizvoda koja ću iznova kupovati. Zatim, ono što sam počela da koristim u novembru a još uvek trošim je White Glo pasta za izbeljivanje zuba. Mislila sam da vam pišem detaljnije o njoj uskoro pa ne bih sada puno da dužim ali shvatate poentu, sviđa mi se efekat koji ima na moje zube a to je nabitnije.


Od dekorative su se izdvojili prelepi komadi Aurine Geisha kolekcije, mat karmini i rumenila kao kruna cele kolekcije. Pisala sam o njoj OVDE i ne mogu dovoljno da je nahvalim. Zatim, tu je čuveni theBalm Mery-Lou manizer kome sam takođe posvetila post. OVDE možete pročitati detaljnije i videti ga na delu. Poslednje ali ne i najmanje važno je Golden Rose maskara koja je prejeftina a čini čuda za moje trepavice. Imate moju iskrenu preporuku za ovu maskaru Ja ću se uvek pre opredeliti za volumen nego za dužinu pa je zato ova sa srebrnim natpisom za moje trepuške odlična.

Kako vam se čine moji favoriti novembra? Da li delimo ljubav prema nekom proizvodu?

No comments