Max Factor // Tri jesenja favorita


Max Factor šminka budi u meni asocijaciju na srednjoškolske dane kada su maskara 2000 calorie i Panstik bili obavezan deo mog kozmetičkog nesesera. Pudere gotovo da nisam ni koristila a jedine kalorije koje su bile dozvoljene u tom periodu bile su na trepavicama. Šalu na stranu, nakon doostaa godina evo nas u 2016-oj godini sa tri favorita sa kojima se skoro pa svakodnevno družim ove jeseni. Pisanje ove recenzije se taman poklopilo sa aktuelnim sniženjem u Jasmin parfimerijama gde ceo asortiman MF šminke možete kupiti po 30 % sniženim cenama (07.11. - 04.12.). U ovom postu vas čekaju tri mini recenzije tri jesenja MF favorita.



Miracle Match tečni puder Blur & Nour sam kupila nedugo nakon Šmizline recenzije (OVDE). Ovaj puder ima revolucionarnu formulu koja postiže savršenu ravnotežu između prozračnog izgleda, dobro pokrivenih nesavršenosti i hidriranja kože. Formula sadrži čestice koje reflektuju svetlost i samim tim smanjuju i ublažavaju vidljivost nedostataka na koži. Ovo je bilo sasvim dovoljno da se zaljubim u ovaj puder još pre kupovine a naročito nakon prvih nekoliko korišćenja.

Puder se nalazi u bočici od 30 ml. sa pumpicom i obično su mi jedna do dve pumpice dovoljne za celo lice. Ja inače nanosim pudere u tankom sloju a ovaj je lagan sa srednjim prekrivanjem pa i nije potrebno neko eventualno nadograđivanje. Puder inače sadrži novi silikonski sastojak koji se ponaša više kao hidrantna krema i koji omogućava odlično razmazivanje i dobro prekrivanje. Malo je gušći ali se jako lepo razmazuje. Ono što mi se najviše sviđa je što je lagan pa ga ne osećam na licu i jako se lepo stopi sa mojom kožom pa se ne vidi iz aviona da imam puder. Takođe se lepo slika na licu a moja nijansa je Golden 75.

Cena: 1899 1329 rsd u Jasmin parfimerijama



Smokey Eye Drama Kit 2 in1 je paletica koja se sastoji od tri senke za oči i jedne za obrve. Od ukupno šest paletica koje se nalaze u prodaji svaka u sebi sadrži drugačiju senku za obrve pa potencijalni problem može nastati kada vam se sviđa jedna paleta za oči ali to ne znači nužno da će u njoj biti odgovarajuća senka za vaše obrve. Bilo kako bilo, ja sam želela baš ovu paletu senki bez obzira da li će mi odgovarati i deo za obrve a  kasnije sam primetila da i tu ima sitna šimer u sebi pa ih sve 4 koristim za oči.

Moja paletica je u nijansi 03 Sumptuous Golds i kao što vidite nijanse su prave jesenje, zlatne, bakarne i braon. Senke su nestvarno pigmentovane, ne znam da li je to slučaj i sa ostalim i pune su šimera (krupnijeg ili sitnijeg). Zato preporučujem prvo šminkanje očiju pa ostatka lica da ne bi došlo do onog momenta "drama" iz naziva palete. Ovo vam pričam iz iskustva, verujte mi na reč, sijala sam kao disco ball jer su mi se šljokice razletele svuda po licu pa sam morala da skidam puder i da se šminkam od početka. Zavisno kojom četkicom ih nanosite, senke se truse i rasipaju po licu a ovaj aplikator u paletici je u ovom slučaju vrlo koristan. Lepo kupi senke bez rasipanja pa ih prenosi na kapak uz punu pigmentaciju. Idealna je za kreiranje zlatnog smokey eye-a ali po meni je više za večernje varijante.
Neke od ovih paletice možete videti kod Šmizletine na blogu OVDE

Cena: 1359 951 rsd u Jasmin parfimerijama




New Lipfinity 24 h su kao štp im samo ime kaže nova, poboljšana verzija čuvenih Lipfinity dugotrajnih karmina. Sastoji se iz dva dela: 1. deo je tečna boja koja se suši u mat i 2. deo je balzam odnosno hidrantni završni sjaj. Preporuka je da se nanosi na čiste i suve usne u bogatom sloju pa kada se osuši onda se stavlja sjaj preko toga. Vremenom taj sjaj na usnama bledi ali se može dodavati u toku dana dok će boja ispod biti dugotrajna.

Moj Lipfinity je u nijansi 030 Cool i zaista je jedna cool nijansa za jesen. U sebi ima sitne presijavajuće čestice koje se na usnama ne ističu ali utiču na to da usne deluju punije. Može se nositi samostalno, bez završnog sjaja kao bilo koji drugi tečni mat ruž ali onda očekujte zatezanje usana. Sjaj nakon karmina pruža olakšanje usnama i posle nekog vremena ga više nećete osećati na usnama. Uz sjaj je ono pravo, usne će izgledati sočnije i punije. Najinteresantnije je ipak da se ovaj karmin ne preslikava, dakle ne ostavlja trag boje nigde, ni na balzamu pa ni kada se ljubite.

Cena: 1629 1140 rsd u jasmin parfimerijama



Nadam se da vam se post svideo. A vi mi kažite da li ste probale neki od mojih favorita ili imate neki drugi?


No comments