Burgundy Lips


Sa dolaskom zimskog vremena ruka mi automatski poseže za tamnijim karminima, najčešće u burgundy nijansama. Iako nisam osoba koja karmine, parfeme i ostalu kozmetiku deli na letnju i zimsku ipak moram da priznam da jesen ima neku posebnu čar kada su na usnama tamniji karmini. Da li je to uticaj Instagrama ili nečeg drugog ovaj trend se nametnuo i meni se sviđa. U nastavku ćete videti koji su to karmini najčešće na mojim usnama ovih dana. Cenovno su vrlo pristupačni pa se nadam da će vam se svideti moj izbor.




Catrice ruž iz kolekcije Ultimate Stay u nijansi 110 Red Side Story je novitet u mojoj (više ne tako maloj) kolekciji crvenih karmina. Dobila sam ga od drage Makeup Loving Mom i da mi ga nije poklonila čisto sumnjam da bih ga sama izabrala. U pitanju je jako kvalitetna Ultimate Stay kolekcija i počev od pakovanja pa do samog proizvoda imam samo reči hvale za njega. Divno elegantno crno pakovanje, predivna crvena nijansa i sam kvalitet karmina su dovolji da se zaljubim u njega.

Essence 04 On the Catwalk! je rezultat jedne impulsivne kupovine ali ne žalim jer mi baš dobro dođe za svaki dan. Balzamast je ali ipak ostavlja lepu boju na usnama. Essence karmine inače jako volim jer su lagani, ne opterećuju usne i nisu zahtevni u smislu stalne popravke. Dok ih osećam na usnama znam da sam mirna.

Artdeco ruž Art Couture u nijansi 28S već ima svoju mini recenziju na blogu OVDE u sklopu posta Omiljeni crveni karmini ove (sada već prošle) zime. Njega uvek nosim zimi jer je u pitanju jedna puna boja crnog vina koja u meni budi praznično raspoloženje. Karmin je dosta trajan na usnama pa sam u tom smislu bezbedna jer ne moram da mislim na popravku kada ga nosim. Više o njemu možete pročitati na linku koji sam ostavila.

Avon karmin u nijansi Rose Bouquet sam osvojila kod drage Miše sa bloga Crossing Beauty. Reč je o ružu iz Ultra Color Indulgence linije a oni su gelasto-balzamaste teksture te su na usnama vrlo prijatni, kremasti i imaju tu moć da zamaskiraju ispucale delove usana. Bez obzira na teksturu ipak su prilično trajni na usnama. Ovo je jedna malinasta nijansa koja se transformiše zavisno od prirodne boje usana. A kada se zasitim mat karmina, znam šta ću.

Flormar lip lak u nijansi (09) 1960 je već više puta spominjan na blogu OVDE i OVDE.U pitanju je kao što vidite po nazivu lak za usne koji nije naročito trajan ali usne zaista lepo i nesvakidašnje izgledaju sa njim. Boja je prava zimska i načešće je ovih dana viđamo po Instagramu. Ovaj lip lak je deo prošlogodišnje Boho kolekcije i nisam sigurna da li se još uvek može naći u prodaji.

*Na slikama Catrice i Essence deluju kao potpuno novi iako su nošeni nekoliko puta ali svakako jesu noviteti u mojoj kolekciji.


Ne mogu da dozvolim sebi a da vam ne pokažem tri nove nijanse Aura lip linera odnosno olovaka za usne koje se savršeno uklapaju u današnju temu. U pitanju su nijanse 58, 59 i 60. Svočevi su vrlo realni pa tako možete videti nijanse a ako ste jedna od retkih koja ne poseduje ni jednu nijansu Aura lip lajnera vreme je da to promenite jer su zaista sjajni. Iako su old school olovke na rezanje, ovo su jedne od najboljih olovaka za usne koje postoje. Tekstura im je idealna, mogu da se nose samostalno, ne isušuju usne a trajnost im je jača strana. Imate sve moje preporuke.


I, stigosmo konačno do kraja. Ovo je bio post za moju dušu. Pišite mi kako vam se sviđa moj izbor i koje nijanse su vama najčešće na usnama ovih dana!



No comments