Kallos Hair Pro-Tox šampon & maska za kosu


Nega kose je, priznajem, zapostavljena kategorija na ovom blogu. Ne pišem često o preparatima za kosu ne zato što ne isprobavam novitete nego što je manje više to neka ustaljena rutina. To nije područje gde se osećam sigurno kada pišem pa ga možda zato i nesvesno izbegavam.

Međutim, danas želim da vam preporučim jedan šampon i jednu masku za kosu koji spadaju u kategoriju "prijatelji budžeta" a od kojih moja kosa izgleda neverovatno lepo, kao da sam upravo izašla iz frizerskog salona. U tom smislu, rekla bih da je ovaj duo, koji mi se na početku korišćenja nije naročito svideo, za svaku preporuku.


HAIR PRO-TOX šampon dolazi u bočici od 500 ml. i skoro sam sigurna da ne postoji manje pakovanje. Htela sam da uzmem za probu manje za slučaj da mi ne odgovara ali kao što rekoh ljubazna prodavačica mi je objasnila da postoji samo ova mililitraža. Šampon je biserno bele boje i nešto ređe formule a
ž nije ga potrebno mnogo da bi lepo zapenio. Pravi lepu, bogatu penu i lepo opere kosu ali je blag za teme i nije mi izazvao nikakve iritacije. Šampon osim toga ima jako lep, blagi miris i podseća na one salonske.

Na ambalaži stoji da ovaj šampon sadrži keratin, kolagen i hijaluronsku kiselinu što se inače nalazi u sastavu dlake međutim pogledavši listu sastojaka videla sam da se većina dobrih sastojaka nalazi pred kraj te liste. Takođe, tu su još pantenol, kokosovo i maslinovo ulje koji hidriraju i ishranjuju dlaku. Nažalost, sastav ovog šampona kao što vidite nije sjajan i mogu da vam ga preporučim ako nemate preosetljivost na SLS ili neki drugi sastojak. Meni je odličan i nastaviću da ga koristim.




HAIR PRO-TOX maska za kosu dolazi u dva pakovanja odnosno veličine, manja od 275 ml. koju ja imam i veća od 1000 ml. Odlučila sam se za manju da bih videla kakav efekat ima na moju kosu i što pre potrošila jer Kallos ima jako puno maski koje želim da isprobam. Miris je identičan šamponu, naravno jer dolaze iz iste linije i taj miris se zadržava u kosi i par dana nakon pranja. Maska je kao i šampon ređa ali sam navikla jer su sve njihove maske iste na izgled, samo se razlikuju po mirisu kao i po delovanju. Probala sam nekoliko a sa Keratin maskom sam toliko bila oduševljena da je zauzela mesto na blogu i danas je jedan od najčitanijih postova. Bio je to blogoprojekat sa Bamby i možete ga pročitati OVDE.

Što se tiče delovanja na kosu, imam samo reči hvale za nju. Jako mi brzo omekša kosu pa je kasnije lako rasčešljam i oblikujem a nakon sušenja mi je sjajna, mekana i lepršava. Ne masti mi kosu i ne slepljuje dlaku što mi se vrlo dopada. Takođe, utiče na volumen kose tako što je podiže iz korena i to jedina stvar koja mi se ne dopada kod ovih proizvoda jer mojoj kosi nije potreban dodatni volumen.


U početku je bilo potrebno nekoliko pranja da bi mi se kosa navikla na ove proizvode pa zato u startu nisam bila previše oduševljena. Ukoliko se odlučite za kupovinu ovog dua verujem da ćete biti zadovoljne ali nemojte da očekujete čudo što se tiče eventualnog oporavka.


Kallos proizvode od skoro možete poručiti preko njihovog web shopa OVDE po veoma pristupačnim cenama ali ih možete naći po manjim parfimerijama pa čak i na pijacama.

Kako se vama čine Kallos proizvodi? Imate li omiljenu masku?


No comments