Aura Divine Eyes mono senke (65, 68, 69)


Da li se sećate posta OVDE u kome sam vam pisala o Aura Divine Eyes mono senkama za oči? Tada su na meniju bile senke u nijansama/brojevima 72, 73, 74, 75 i 76, dakle ukupno njih pet, različitih završnica. To su bile senke u nijansama koje inače volim i često nosim, vrlo zadovoljavajućeg kvaliteta pa sam u postu iskazala svoje oduševljenje. Ovaj put sam dobila nešto drugačije nijanse za kojima ne posežem često (ovde mislim konkretno na ljubičastu) dok su preostale dve prilično univerzalne i nosive. Danas za vas imam kratku recenziju još tri Aura DE mono senki u nijansama 65, 68 i 69 kojima je poboljšana formulacija i intenzivnija pigmentacija za lakše blendanje na kapcima i dužu izdržljivost. Ja zaista nisam imala zamerki ni na prethodne ali hajde da zajedno vidimo kako su se ove poboljšane verzije pokazale na delu.


65 Cute Nude je sedefasta senka boje šampanjca, prelepa i sofisticirana nijansa. Mekana je na dodir a u sebi sadrži sitan, fino mleven i jedva primetan šimer. Idealna je kao senka za posvetljivanje unutrašnjeg dela oko ili ispod obrve ali jako lepo izgleda i preko celog kapka. Dobro je pigmentovana ali ja inače ovakve senke volim da nanosim prstima kada ih nanosim na pokretni deo kapka pa im tako pojačam pigmentaciju.

68 Vintage Purple je prljavo roze mat senka. Takođe je mekana na dodir i za jednu mat senku je dobro pigmentisana. Idealna je za pregib kapka jer je uprkos boji nude i lako se stapa sa drugim senkama. Na svoču (dole) se ne vidi dobro jer se stopila sa kožom. U mojoj kolekciji je jedna od dražih.

69 Purple Midnight je srednje ljubičasta, mat senka. Takođe mekana i puterasta. Obzirom da spada u tamnije senke primečujem da kao i ona iz prethodne grupe neravnomerno ostavlja boju na svoču. Ovo na očima ne dolazi do izražaja jer se lako blenda a isto tako se lako može nadograditi.


Senke se nalaze u praktičnim ambalažama od 3 gr. što je količina koja se teško da potrošiti (osim ako ne šminkate druge). Što se tekture tiče, sve su svilenkaste i nežne, pod prstima puteraste pa mi u tom smislu daluje da im je formulacija zaista poboljšana. Kada govorimo o blendanju i trajnosti na kapcima, tu nisam imala zamerki ni na prethodne pa nemam ni na ove. Lepo se blendaju i stapaju međusobno a na kapcima mi traju dok ih ne skinem. Ja ih koristim obično preko Aura PRIME ME! baze za kapke o kojoj sam pisala OVDE. Zaista zadovoljavajuć kvalitet (pa i više od toga) za drogerijski rang i cenu od oko 300 rsd.


Da li ste se sretale sa ovim mono senkama i kakvo je vaše mišljenje o njima?

No comments