Dr. Hauschka dekorativna kozmetika


 O Dr. Hauschka preparativnoj kozmetici sam već pisala na blogu ali ne onoliko koliko je zaslužila. Ne mogu da se pohvalim da sam probala jako puno proizvoda ali ono što jesam je izvrsnog kvaliteta i ostavilo je na mene snažan utisak. Linija za negu lica od ruže, posebno tonik zatim krema za čišćenje lica, mleko za skidanje šminke samo su neki od proizvoda koje sam zavolela. Ovo je kozmetika kojoj morate dati šansu da je zavolite a kada se to jednom desi, ostaje ljubav za ceo život.


Danas ću vam preneti svoje utiske o Dr. Hauschka tečnom puderu, koji sam dobila na gostovanju prešarmantnog Karima Sattara u Beogradu, inače ambasadora ove kozmetike i profesionalnog šminkera. Druženje u hotelu Bah je bilo i više nego zabavno ali i poučno pa smo kao zaljubljenice u makeup naučile neke nove trikove u šminkanju i upoznale se sa novim trendovima. Osim o tečnom puderu, imaćete priliku da pročitate i nešto više o dvostranoj kajal olovci za oči, naravno istog brenda. Kada se radi o dekorativi, morate priznati da se ne srećemo često sa organskom, pa sam bila posebno zaintrigirana i uzbuđena što ću probati tako nešto novo za promenu a u nastavku ćete čitati moje utiske.



Dr. Hauschka foundation ili tečni puder dolazi u 5 različitih nijansi od kojih je moj u broju 03 što bi trebalo da je neka zlatna sredina. Puder dolazi u količini od 30 ml. upakovan u crnu elegantnu tubicu sa detaljima u zlatnoj boji. Deluje luksuzno, zar ne?

Prava priča o puderu tek sledi. Dr. Hauschka puderi zasnovani su na mineralnim pigmentima, organskim uljima, voskovima i ekstraktima lekovitog bilja. Nova formula ovih pudera sadrži:
- ulje makadamije, jedno od najskupljih ulja na svetu koje pomaže u očuvanju hidratacije kože i čini je blistavom,
- ekstrakt nara, koji je izuzetan antioksidans važan za regeneraciju, revitalizaciju i zaštitu kože od slobodnih radikala, i
- ulje kokosa, jako bitno jer ima funkciju prirodnog silikona koji pomaže da se puder ravnomerno nanese i upije.

Osim toga, tu su još ulje jojobe i semenki kajsije, ekstrakt lekovite deteline ali i alkohol koji se u puderu ne oseća a u ovom slučaju služi kao konzervans.
Imajući sve ovo u vidu, ovaj puder osim što nas ulepšava ima funkciju i da neguje kožu. A sada ćemo da vidimo kako se pokazao na testu.


Na prvi pogled izgleda kao i bilo koji drugi puder. Srednje je gustine i lepo se raspoređuje po licu. Međutim, kako sam navikla da nanosim puder četkom ili sunđerom, u početku mi se nije pokazao najsjajnije. Nakon kratkog razočarenja rešila sam da probam da ga nanesem prstima što se pokazalo kao pun pogodak. Negde sam pročitala da se tada pigmenti iz pudera, pod toplotom naše kože najbolje oslobađaju i zaista jeste tako. Drugi problem koji sam imala je sama nijansa pudera. Nijansa 03 mi nije odgovarala u potpunosti (za nijansu mi je tamnija) ali ovaj puder ima izuzetnu moć prilagođavanja koži pa sam vrlo brzo uvidela da to zapravo i nije problem . Puder ima slabu do srednju prekrivnu moć i moguće ga je nadograđivati što ja ne radim iz dva razloga. Nemam potrebe za jakim prekrivanjem i ne želim da izgledam kao da na licu imam masku jer mi nijansa nije najodgovarajuća pa bih sa svakim dodatnim slojem pojačavala intenzitet boje. Ono najbolje od svega je da ostavlja onaj dewy, prirodan finiš koji ja jako volim kod pudera. Ne vidi se na licu a koža izgleda svežije i zdravije. Meni se puder sviđa čak sa svim svojim manama.



 Dr. Hauschka duo kajal eyeliner ili dvostrana olovka za oči je u nijansi 06. Kombinacija je crne, sa jedne i burgundy, sa druge strane. Ovo je olovka u pravom smislu te reči jer je izrađena od drveta pa se tako i reže. Sama olovka je takođe kao i ambalaža pudera u crnoj boji sa zlatnim detaljima a potom je spakovana u elegantnu, pravougaonu kutiju.

Pigmentacijom sam bila iznenđena već na prvo probanje. U pitanju je kremasta formula koja je dovoljno mekana da lagano klizi po kapku a da se ne razliva. Sa trajnošću takođe nisam imala problema. Lepo se ponaša, ne razmazuje se i ne nestaje sa kapka. Jedino što mi se dešavalo je da se preslika na kapak ali to je već do mene jer su mi kapci spušteni pa mi se ista stvar dešava sa bilo kojim drugim krejonom. Osim toga, ovom duo olovkom sam prilično zadovoljna. Plus je što može lepo da se zareže pa je samim tim omogućeno da se izvuče linija po želji, od najtanje do najdeblje.


O sastavu ove olovke sada ne bih jer mi to zaista nije bitno ali ću vam ostaviti sliku pa pogledajte sami ako vas zanima (klik na sliku da se uveća).


Kao i uvek za kraj, tu su i svočevi:


Sve u svemu, kada sve saberem i oduzmem, jako sam zadovoljna sa oba proizvoda. Nisam sumnjala u kvalitet ali sam ipak prilično iznenađena, naravno u pozitivnom smislu.  Imate li vi iskustva sa Dr. Hauschka dekorativom?


No comments