Bilka - micelarna voda i bb krema


U poslednje vreme sam imala prilike da isprobam puno preparativnih proizvoda pa vam i danas prenosim utiske za neke od njih. Bilka je bugarska kozmetika sa pretežno prirodnim sastojcima koja po rečima firme Bioko, koja je zvanični uvoznik, sadrži čak 70 % prirodnih sastojaka dok ostatak čine visokokvalitetni sastojci nastali kao rezultat biotehnoloških istraživanja. Od sintetičkih komponenti ova kozmetika sigurno nema parabene ali je moguće prisustvo veštačkih mirisa i konzervanasa.

Bioko u svojoj ponudi ima puno interesantnih proizvoda za negu koje možete pogledati OVDE a ja sam dobila priliku da testiram dva proizvoda, micelarnu vodu i bb kremu o kojima ću vam danas pisati.


MICELARNA VODA 3 u 1 (200 ml. = 660 rsd) je prva micelarna voda na prirodnoj bazi koju sam do sada koristila. Proizvođač kaže da:
1. nežno čisti nečistoće i uklanja šminku,
2. hidrira i pomaže kod zadržavanja prirodne vlage u koži,
3. osvežava, obnavlja elastičnost i ubrzava regeneraciju.

Ova micelarna je zaista blaga za lice ali prilično efikasna za proizvod u kome dominiraju prirodni sastojci. Temeljno će vam skinuti svu šminku sa lica na nežan način ali nemojte očekivati da vam isto tako efikasno skine maskaru. Na licu ostavlja blago lepljiv sloj pa preporučujem umivanje (kao što inače činim posle bilo koje micelarne) iako proizvođač navodi da nije potrebno. Ne sadrži alkohol i nema parfema u sebi pa je pogodna i za osetljivu kožu. Ima blag i vrlo prijatan miris koji zaista neće izazvati iritacije ili druge negativne posledice.

Pakovanje je vrlo primamljivo oku, prozirna bočica od 200 ml. i jedan je od onih proizvoda koje biste sigurno primetile na policama drogerija. Mene asocira na čisto što i jeste svrha i namena ovog proizvoda.

Deklarisani sastav: voda, decil glugozid, dinatrijum kokoil glutamat, fenoksietanol, ulje od semenki grožđa, PEG-8 Estri, natrijum hialuronat, pantenol, glicerin propilen glikol. 

Kao što vidite u sastavu su hijaluronska kiselina koja poboljšava hidriranost kože i stimiluše regeneraciju tkiva, zatim D-pantenol koji takođe učestvuje u regeneraciji i biljni glicerin koji čisti, hidrira i obnavlja elastičnost kože. U vodi je rastvoreno ulje semenki grožđa koje je bogato vitaminima A, E i B zatim enzimima, flavonoidima, koje reguliše masnoće i poboljšava elastičnost.




HIDRIRAJUĆA BB KREMA ZA LICE (65 ml. = 780 rsd) je multifunkcionalna tonirana krema koja istovremeno neguje kožu i tonira je. Proizvođač kaže da simultano hidrira kožu dubinski, ujednačava nepravilnosti i naglašava prirodnu lepotu. Sa ovim tvrdnjama se mogu složiti jer krema zaista lepo "legne" na kožu i ostavlja prijatan osećaj. Krema je u univerzalnoj nijansi što bih inače istakla kao manu ali mogu da kažem da se jako lepo prilagođava koži. U početku je blago sjajnog finiša ali se brzo po sušenju pretvori u mat (ne potpuno ali nije više sjajna). Međutim, i pored ovoga nažalost ne mogu da kažem da me je ova bb krema u potpunosti osvojila. Naime, ja sam imala problem sa nejednakim razmazivanjem u predelu obraza prema bradi nakon čega bi mi na tim mestima ostajale fleke. Pokušavala sam više puta da je nanesem na različite načine (prstima, četkom, blenderom) ali nisam uspela, rezultat je ostao isti. Ne mogu da tvrdim da je do samog proizvoda ili moje kože ali ranije ovakvih problema nisam imala. Jako mi je žao zbog toga jer mi se krema baš dopala a svi znate koliko volim da koristim lagane bb kreme naročito tokom letnjih meseci.

Krema se nalazi u tubi od 65 ml. i optimalne je gustine.

Deklarisani sastav: voda, cetaril alkohol, natrijum cetaril sulfat, C12-15 alkoholni laktat, tečni parafin, propilen glikol, izopropil palmitat, etilheksil metoksicinamat, ciklopentasiloksan, natrijum hialuronat, Butyrospermum Parkii, Ekstrakt semenki Vitis Vinifera. 

Aktivni sastojci: Hialuronska kiselina (Cube 3) – sa trenutnim efektom liftinga, ujednačava bore, povećava vlažnost kože i elastičnost već nakon prvih pola sata od upotrebe, stvara volumen i gustinu. Ekstrakt Organskog grožđa- jedan od najmoćnijih antioksidanasa; Šea puter- sa moćnim regenerišućim i hranljivim efektom; D-pantenol- regeneriše ćelije, hidrira i hrani; Alantoin – obnavlja zdrav izgled kože. Sa UVA/UVB zaštitom od sunca. (sa Bioko sajta)


Za više informacija o ovoj kozmetici kao i prodajnim mestima klik OVDE i javite mi ako odlučite da isprobate neki proizvod ili već jeste pa imate utiske.

Toliko za sada od mene, do narednog čitanja....

No comments