Aura // So dolly, so sweet LE kolekcija, svočevi i makeup look


Danas vam predstavljam Aurinu najnoviju prolećno-letnju limitiranu kolekciju pod nazivom So dolly, so sweet. Kao što vidite u pitanju je trendy, razigrana, zavodljiva, prava girly kolekcija u ružičastim tonovima. Cela linija odiše nekim pariskim šikom, budi dobre vibracije i kao takva je idealna za predstojeće leto.

So dolly, so sweet kolekcija sadrži sve ono što treba da posedujete da izgledate sveže i zavodljivo a zadovoljiće kriterijume kako onih nežnijih pripadnica ženskog pola koje vole nešto suptilniji izgled ali isto tako i onima koje vole da budu u centru pažnje. Tu su: dva para veštačkih trepavica za zavodljiv pogled i oči koje ne žele da ostanu neprimećene, dva rumenila za dašak svežine i suptilno isticanje obraza, gel hajlajter kojim sam lično oduševljena za isticanje jagodica, očiju, usana ili pak dekoltea, dva karmina za sočne usne koje mame poljupce i dva laka za nokte da vaše negovane ruke budu primećene.



Krenuću od trepuški koje su u dva broja 13 Oh so pretty i 14 Look at me. Aura trepavice inače jako volim a novi modeli su sve savršeniji što po izgledu, što po kvalitetu. Kvalitetno su urađene, na očima deluju dosta prirodno, mogu se koristiti više puta (ako ih pravilno održavate) a uz sve to imaju pristupačnu cenu.

Oba nova modela (13 i 14) mogu da prođu i za dan i za veče. Nemojte da vas zbuni izgled trepuški u broju 14 Look at me, na očima izgledaju sasvim drugačije i prirodnije nego što na prvi pogled deluju.



Kao što sam već rekla gel hajlajter ili gel visokog sjaja je zvezda ove kolekcije što se mene tiče. Staklena teglica od 2 gr. deluje nepotrošivo jer je zaista potrebna jako mala količina naročito ako ga koristite na licu. Svakako pazite da ne preterate na vrhovima jagodica jer je dosta sjajan a u sebi ima sitne, sitne šljokice koje se dosta vide ako se nanese u debelom sloju. Kao takav mi je više za noć nego za dan jer volim nešto suptilniji sjaj. Snimila sam telefonom kratak video da biste ga videle u punom sjaju a ako ste propustile možete pogledati OVDE.



Rumenila su mi najdraži makeup proizvod inače pa sam se posebno obradovala videvši čak dve nove nijanse, kao dodatak postojećoj Glorious Cheeks kolekciji. U pitanju su 226 Miss Patiserie (boja maline) i 227 Sugarbabe (baby pink). Iako na prvi pogled izgledaju mat ona to nisu već daju onaj prirodni zdrav finiš na obrazima kao da su prirodno deo naše kože. Savršena su, jednom rečju. Nisu previše pigmentovana a sa obzirom na nijanse to ne bi bilo poželjno. Pa pogledajte samo te utisnute jagodice na njima...i zamislite opojni miris jagode kada otvorite poklopac. <3



Dve nijanse lakova za nokte su tu da privuku pažnju na vaše negovane ruke. 438 Miss Patisserie je nijansa u koju sam se zaljubila na prvo mazanje mada mi nije izgledala naročito zanimljivo dok sam je gledala u bočici. Ovu nijansu morate videti uživo jer je nemoguće rečima opisati i mislim da je must have niajnsa za ovo leto. 439 Sugarbabe je smirenija nijansa za one koje ne vole upadljiv manikir a ipak vole uredan manikir i pastelne nijanse na svojim noktićima. Kremasti su, trajni na noktima i brzo se suše.

Uskoro ćete ih videti na delu u jednom manikir postu a do tada ih možete pokušati osvojiti kod Šmizletine na njenom youtube kanalu. Klik OVDE za video i pravila učestvovanja. I prijavite se obavezno na njen kanal.



Najslađe sam ostavila za kraj a to su dve nijanse mat ruževa kao dodatak postojećoj kolekciji u kojoj se inače nalaze predivne nijanse. 714 Miss Patisserie i 715 Sugarbabe su karmini koje ćete sigurno voleti i nositi ovog leta zato što su mat a nisu suvi već hidrantni, ne isušuju i ne zatežu usne a meni bez popravke opstaju i više od 4 h. Među njima nemam favorita jer mi se oba neodoljivo sviđaju.


Za kraj pogledajte svočeve. Sa leva na desno su dve nijanse rumenila, pa dve nijanse ruževa i poslednje je gel hajlajter.


A za baš sam kraj pogledajte većinu predstavljenih proizvoda kako izgledaju na licu. Na očima su trepuške u broju 14, na pokretnom delu kapka gel hajlajter a u pregibu oka su oba rumenila, svetlije i tamnije. Na usnama su oba karmina, na sredini je svetliji a u uglovima tamniji mada se na slikama slabo vidi jer su sa telefona. Na obrazima je rumenilo u nijansi Sugarbabe. I na ostatku lica je Aura šminka (puder Take care of me, korektor ispod očiju i bronzer 404 za blage konture).


Kako vam se dopada nova Aurina kolekcija i šta vam je posebno zapalo za oko? Pišite mi!

No comments