Golden Rose tečni mat karmini


Ukoliko ste u potrazi za karminom koji ćete staviti i zaboraviti da ga imate na usnama tokom čitavog dana, onda ste na pravom mestu. Danas pričamo o Golden Rose tečnim mat karminima za kojima je blogosfera u celom regionu potpuno poludela. Ja sam ipak malo sačekala da se strasti smire pa da vam prenesem svoje utiske.


Krenimo od ambalaže koja je izrađena od čvrste, kvalitetne plastike koja u prvi mah podseća na staklo. Ruževi sadrže 5,5 gr. proizvoda dok im je cena nešto oko 500 rsd zavisno od mesta kupovine.

Unutar bočice se nalazi aplikator kojim se nanosi ruž međutim on nije najprecizniji koji sam probala. Svakako nije ni loš ali je potrebna doza opreza i mirna ruka prilikom nanošenja tamnijih nijansi. Ako pogrešite a on se fiksira, teško ćete ispraviti greške. Formula ovih karmina je predivna, kremasta i nekako penasta dok se nanosi na usne. Nakon toga se karmin vrlo brzo osuši što traje svega par minuta (za to vreme ne biste trebali da pričate i razmazujete karmin o usne) i kada je fiksiran budite sigurni da će tu ostati satima. Otporan je na hranu, piće i poljupce. Ne razliva se po rubovima usana, ne preslikava na zube ali hoće da isuši usne, bar je takvo moje iskustvo. Iako je osećaj kao da nemam ništa na usnama ipak osetim blago zatezanje  i imam želju da ih hidriram nekim balzamom. Svakako pre nanošenja preporučujem blagi piling usana, da ne biste dodatno naglasili suve delove ako ih imate i nanošenje nekog balzama za usne koji nema sjajnu završnicu (npr. Eos ili Blistex).


Od 12 nijansi koliko broji ova kolekcija, ja imam tri i to u nijansama 01, 04 i 08. Nijanse nemaju naziv nego samo brojeve pa ih nije teško zapamtiti mada moram priznati da više volim karmine koji imaju svoje ime.

Nijansa 01 je nežna baby roze nijansa i za nju sam mislila da će mi biti omiljena dok je nisam probala. Ne sviđa mi se kako mi stoji i čini da zubi izgledaju žući nego što jesu.

Nijansa 04 mi je favorit od ove tri a kao što vidite u pitanju je prava koralna nijansa. Sviđa mi se kako mi stoji jer mi baš lepo osveži ten i idelna je za prolećne dane.

Nijansa 08 je prava letnja nijansa, jarko pink. Jedva čekam da dođe vreme za nju.

Pigmentacija ovih karmina je baš, baš dobra a to znači da se intenzitet boje dobije već iz jednog sloja. Sve tri nijanse koje imam su iste formule pa pretpostavljam da su i preostalih 9 nijansi jednako dobre. Još jedna stvar koja mi se dopada kod ovih karmina je prijatan miris vanile.

Što se tiče skidanja sa usana toliko su intenzivni i pigmentovani da će vam biti potrebno neko dvofazno sredstvo na bazi ulja jer micelarna voda neće biti dovoljno učinkovita u ovom slučaju.



Za kraj pogledajte svočeve koji su ispali potpuno realno. Nijanse su redom 01, 04 i 08.


Ph by Tanja Gmg <3

Kako se vama dopadaju ovi ruževi? 

No comments