Favoriti meseca // April


Ne, nisam zaboravila na favorite Aprila samo ne stižem da objavim post. Ovog meseca ih ima baš puno, čini mi se više nego ikad a utisci o ovim proizvodima su se davno iskristalisali. Da ne dužim više jer nema potrebe, krenimo redom.


Krenuću od kose ovaj put jer je promena boje kose ali i frizure još uvek aktuelna tema. S obzirom da sam se 15-ak godina farbala u plavo u smeđim nijansama se malo teže snalazim. Prava misija je bila naći nijansu čokolade koja će izgledati prirodno bez crvenkastog odsjaja. Wellaton farbe važe za jedne od boljih što sam se uverila dok sam se farbala u plavo a sada sam rešila ponovo da joj pružim šansu i probam nijansu pod nazivom mlečna čokolada 6/73. I oduševila sam se, pretpostavljate, čim se ova farba našla u favoritima. Za kvalitet farbe imam samo reči hvale jer je kosa predivna nakon farbanja, ni malo isušena, sjajna dok je nijansa prirodna smeđa, prava čokoladna. Preporuka za sve brinete koje traže dobru, kvalitetnu a povoljnu farbu. S obzirom da sam promenila i frizuru istovremeno kada i boju kose i da mi je kosa pozadi znatno kraća nego napred jer sam ošišana na duži bob odnosno lob, vrlo često pozadi zna da se izvije na napolje i stoji kako ja ne volim. Zato sam češće nego inače bila prinuđena da prođem Remington ceramic slim 220 presom kroz kosu kako bih je ispravila, umirila neposlušne vlasi i namestila da izgleda kako treba. Ukoliko želite recenziju za ovu presu, napišite mi u komentarima a ja ću vam kao i uvek ispuniti želju.


Od ostalih praparata koje sam volela ovog meseca tu su se našle Loccitane predivna krema sa bademom . Obožavam Loccitane kremice za ruke i o njima sam vam pisala OVDE a ova je još jedna sjajna krema koja lepo neguje i opojno miriše. Byphasse roll-on dezodorans sa mirisom slatkog badema mi je bila saveznik ovog meseca i kupiću ga sigurno ponovo samo ću još odlučiti da li će biti možda nekog drugog mirisa. O njemu sam vam nedavno pisala OVDE. TePe čistač jezika sam vam spominjala u postu OVDE i ne mogu da prestanem da ga koristim, toliko mi se sviđa. A Nivea univerzalna kremica je takođe bila u stalnoj upotrebi prošlog meseca. Njom ne mažem jedino lice, a za ostatak tela, ruku, laktova je savršena. Za mini recenziju ove kao i drugih Nivea favorita klik OVDE. Moram još da pomenem Koozmetik balzam za usne sa mirisom dinje koji sam kupila na Pro-Femina konferenciji kojoj sam prisustvovala sredinom aprila. Lepo neguje usne, predivno miriše a nema nikakav ukus.


Od dekorativnih proizvoda ovog meseca sam volela Golden Rose lajnere o kojima sam vam pisala OVDE. Jednako sam koristila i braon i plavi, braon mi se standardno sviđa dok sam se plavim baš oduševila. Kada smo već kod Golden Rose brenda, tu su se našla i olovka za obrve u svetlijoj nijansi i za nju imam samo reči hvale. Za opširniju recenziju klik OVDE. Zatim, tu su Golden Rose sedefasta olovka u zlatkastoj nijansi o kojoj ću vam tek pisati i nju sam skoro svakodnevno nosila zajedno sa Aura Divine Eyeys mono senkom Smoke Signal koju sam vam predstavila OVDE. GR senka-olovku bih nanosila na pokretni deo kapka dok bih Aura mono senku stavljala u pregib. Uz maskaru, to je bio moj go to makeup celog meseca.

Ne mogu da ne pomenem Aura Take Care of Me puder koji sa pauzama često nosim jer mi savršeno odgovara. Najčešće mešam nijanse 801 i 802 a kao bronzer da bih dala malo boje licu i blago ga konturisala sam stavljala Aura All year Bronze u nijansi 909 jer mi se činilo da sam ga nepravedno zapostavila u odnosu na nijansu 908. Oba sam vam predstavila OVDE. Na mom licu je predivan, taman mi zagreje ten onoliko koliko treba dok me pravo Sunce ne ogreje. Od karmina u mesecu aprilu su se našli Aura mat tečni karmin u nijansi Dream Team, novi Aura New in Town karmin (770), prelepa čokoladna boja za koju ste na Instagramu rekle da mi super stoji, divan Loreal nude karmin u zlatnom pakovanju ( Nude 235) i mouve nijansa GR karmina iz Vision linije (109).

Ovo su bili moji favoriti za mesec april! Šta ste vi to volele u Aprilu? Kako vam se čine moji favoriti?

No comments