Omiljena rumenila za proleće 2016.


Znate već da su rumenila moja slabost. I strast. I ljubav. Imam ih baš dosta i retko koje stignem neko da potrošim ali isto tako ne patim za nekim zvučnim imenima jer i u drogerijama ima predivnih rumenila odličnog kvaliteta. Na nama je samo da izaberemo željenu nijansu. Neke od ovih rumenila koje ću vam danas pokazati a za koje mislim da su idelne nijanse za proleće ste već viđali na blogu a neka su samo u drugačijim nijansama. Evo mojih predloga.


O Sleek rumenilu u nijansi Rose Gold (#926) ste čitale na blogu OVDE. Predivne je teksture, u kvalitetnom čvrstom pakovanju sa ogledalom duž poklopca. Jako je pigmentovano pa se mora paziti da se ne pretera a kako ga koristim samo tokom letnjih meseci potrajaće mi još dugo. Na prvi pogled izgleda dosta intenzivno što i jeste ali kada se izblenda dobije se predivna kajsijasta nijansa sa zlatnim odsjajem. Sve preporuke a ukoliko budete u prilici da ih kupite, ne oklevajte.


Deborah rumenilo je isto tako osvanulo na blogu kao jedno od omiljenih prošle zime. Tada sam imala nijansu Mahogany (#06) OVDE koje sam skoro potrošila a ovog proleća na obrazima nosim Intense Peach (#12) zahvaljujući mojoj Šmizletini koja zna koliko volim Deborah rumenila. I ovo rumenilo je odličnog kvaliteta, vrlo pigmentovano pa se sporo troši. Nijansa je nežno roze koje na obrazima izgleda vrlo prirodno. Tekstura mu je nežna i satenska a jedino što mi se ne sviđa kod njega je ambalaža. Velika ali kompaktna sa četkicom koja ne služi ničemu. Bez obzira na to, volim ova rumenila i jedna su mi od dražih u kolekciji.


O Catrice rumenilima sam takođe pisala davno OVDE ali sam u međuvremenu uspela da nabavim još nekoliko nijansi od kojih se baš ovo Sunrose Avenue (#080) našlo među omiljenim ovog proleća. Catice rumenila obožavam iz više razloga. Satenske teksture i isto takvog finiša deluju savršeno na obrazima. Pigmentovana su tama toliko koliko treba i trajna dok ih ne skinem uveče sa ostatom šminke. Ova nijansa je teška za opisivanje jer je mešavina nekoliko nijansi i na oko deluje hladno ali jako lepo ugreje ten kada se nanese. Jedina mama je što ih nema kod nas a inače sve preporuke.


Aura rumenila takođe obožavam a ovog proleća se izdvojila nijansa Vermouth (#225) koja se zove kao i moje omiljeno piće. Ovo je sedefasto i diskretno se presijava na obrazima jer ne sadrži u sebi krupne čestice. Kao i ostale nijanse i ovo je neutralno kajsijasto i mislim da savršeno pristaje svim tipovima. Pigmentacije je baš onakva kakvu volim, taman da se ne može preterati a trajnost je takva da će zadovoljiti i one najzahtevnije. Počev od kvaliteta, preko finiša i trajnosti pa do cene i dostupnosti, sve je super kod ovih rumenila. Glupo je da opet ponavljam sve preporuke ali znate već šta mislim. Ostale nijanse ovih rumenila možete pogledati OVDE, nedavno sam pisala recenziju.


Za kraj a ništa manje vredno je jedino mat rumenilo u ovoj skupini a to je MuR rumenilo u nijansi Treat, prava breskva nijansa. Pisala sam o njemu OVDE a koliko je pigmentovano govori činjenica da se skoro i ne troši (jedva da su se slova izlizala). Dovoljno je samo pipnuti rumenilo četkom i lagano izblendati na obrazima. Zaista ga volim a nijansa je baš prolećno-letnja. Trusi se ali čak ni to ne pomaže da se ovo rumenilo brže troši. Takođe imam preporuke ako uspete da ga nabavite (onu ili neku drugu nijansu) jer ih kod nas nema. Šteta jer je jako kvalitetno a pristupačno.


Ovo dole su svočevi a kao što možete da vidite u pitanju preovladavaju breskvasto-ružičaste nijanse. Nema mi pomoći jer takva rumenila najviše volim, finiši mi nisu toliko bitni. U stvari, zimi volim malo tamnije i zagasitije nijanse mat završnice dok se sa dolaskom toplijih dana više radujem nežnijim, svetlucavijim nijansama koje osvežavaju ten.



Kako vam se sviđa moj izbor rumenila za proleće? Koji su vaši favoriti?

No comments