Favoriti meseca // Mart


Da li se i vama čini da vreme ludački brzo prolazi? Kao da smo juče dočekali Novu godinu a evo već je i kraj marta. To znači da je vreme za još jedne favorite. Ovaj mesec ih nema baš puno ali i pored toga se skupila fina grupica proizvoda. Videćete i sami u nastavku.



Ovaj put krećem od dekorative. S obzirom da sam nedavno dobila dugo željenu MakeUpRevolution Iconic 2 paletu dosta sam se igrala sa njom a detaljniju recenziju ćete moći da čitate na blogu za nekoliko dana, u pripremi je. Reći ću vam samo da ima savršen sklad i odabir boja što za dnevni što za večernji look. Zatim, tu su nova nijansa Aura laka New in Town i bronzer All year Bronze u nijansi 908. Kada sam ugladala lak, toliko sam se oduševila da sam istog trenutka nalakirala nokte i svoje oduševljenje podelila sa vama na društvenim mrežama. Takođe sam vam predstavila i ostale lakove koji su dodati kolekciji OVDE a još jedan favorit se nametnuo sam od sebe, kobalt plavi Lost in Space. Ukoliko i vi volite plave lakove, imate moju preporuku. Predivan je na noktima i dugotrajan je, kao i drugi lakovi iz Resistant kolekcije. Oni su mi najčešće bili na noktima ovog meseca. Prelepi sedefasti bronzer Bronze Bay (908) je bila ljubav na prvi pogled ali i korišćenje. Ukoliko niste, pogledajte detaljniju recenziju, pisala sam OVDE ali dajte šansu i onom drugom, sa gliterom. Na mojim usnama ovog meseca najčešće je bio Don Juan karmin u nijansi #127. Prilično je uklopiv uz svaki makeup, pogotovo onaj koji nosim svakodnevno a ono što mi se najviše sviđa je što ga mogu naneti i bez ogledala jer ne traži preciznost. Sve preporuke na račun ovog karmina imate počev od lakoće nanošenja i osećaja na usnama, preko trajnosti pa do cene. Detaljnija recenzija je OVDE ako ste propustili.



Što se tiče preparative,  i tu se izdvojio manji broj proizvoda. Ove godine sam rešila da se obračunam sa celulitom i da ga napadnem na vreme, dok se još ne nada. Ovih dana ćete čitati i kako mi ide na tom polju a proizvodi koji su u ringu su Bioten. Neću ništa puno da vam otkrivam ali ima razloga zašto su se našli u favoritima. Byphasse mi je postao jako drag brend zahvaljujući proizvodima koji su me osvojili kvalitetom. Takođe, recenzije su u pripremi jer sam već stekla utiske. Zašto me je baš ovaj gel sa cvetom pamuka oborio sa nogu i završio u favoritima, čitaćete već u narednom postu. Za sada mogu da vam kažem da se radi o jako kvalitetnom proizvodu koji nežno čisti i neguje kožu i predivno miriše. Angel Therapy krema za lakše rasčešljavanje kose se takođe zasluženo našla u ovoj grupici. Od kako sam skratila kosu i otarasila se suvih krajeva nemam toliku potrebu za njenim oporavkom ali i dalje mi treba nešto za lakše češljanje. Ovo je najsavršeniji proizvod za tu namenu, po mom skromnom mišljenju. Osim što se lakše češlja, kosa se lakše i oblikuje, glatka je i negovana na oko i pod prstima. Pisala sam o njemu OVDE i imate moju iskrenu preporuku. Olival krema za ruke od lavande me je osvojila za sva vremena svojom učinkovitošću i uvek mi stoji na dohvat ruke. I sada, dok vam ovo kuckam uživam u njenom opojnom mirisu dok su mi ruke negovane i glatke. Ukoliko ste propustili, recenziju možete je pročitati OVDE.

Ovo su bili moji favoriti za mart. A koji su vaši? Da li imamo neke zajedničke favorite?

No comments