Favoriti meseca // Februar


Već se polako navikavam da poslednji post u mesecu ili prvi u narednom bude posvećen favoritima-stvarima koje sam taj mesec najčešće koristila. Danas vam predstavljam favorite februara, mnoge od ovih proizvoda ste već videli i čitali na blogu a za neke vam već pripremam recenzije.



Od preparative su se ovaj mesec izdvojili Nivea šamponi koje koristim već par meseci ali sam mislila da bi bilo zgodno da ih ipak jednom pomenem jer sam vrlo zadovoljna. Najpre sam dobila pa dokupila još jedan Diamond Gloss Care koji je namenjen za sve tipove kose da daje kosi dodatni sjaj. Prija mi, ne iritira mi teme, lepo miriši i što je najbitnije kosa mi je lepa i sjajna od njega. Onda sam videla da se pojavio novi Repair (za oporavak kose) pa sam rešila i njega da probam ali vam utiske za njega dugujem kada ga valjano isprobam. Cena im je oko 250 dinara i smatram da im treba dati šansu. Kada smo već kod kose, možda ste videli da sam pre nekih mesec dana dobila dve maske i mleko za rasčešljavanje kose od firme Angel Therapy a recenziju vam pripremam pa će biti na blogu za nekoliko dana. Zašto sam izdvojila baš ovu masku sa uljem kanabisa da bude u favoritima, saznaćete u novom postu.

Takođe, u nekom od prethodnih postova ste mogli da čitate moje utiske o Byphasse proizvodima kojima čistim i negujem lice a ovaj piling, koji koristim svakodnevno jer mi koža od njega bude prelepa, se izdvojio. Bila je to ljubav na prvo korišćenje. Byphasse kozmetika je još uvek na akciji u Dm-u pa trknite da vidite šta ima za vas, možda ćete napraviti dobar ulov.

Ovaj mesec sam uživala i u Le Petit Marseiliais hidrantni balzam za telo koji je predivan za moju suvu kožu. Sadrži karite maslac, eterično ulje kamilice i mleko smokve. Lako se razmazuje i brzo upija a koža je nakon njega glatka i mekana. Iznenađena sam kvalitetom ovog proizvoda jer da mi ga Jelena DC nije poklonila nikada ga verovatno ne bih kupila sama. Miris mu je božanstven i pomalo presladak, kao i tekstura, nekako je sav penast i lagan iako izgleda kao gusta krema. Sve preporuke za ove proizvode.


Iako sam ovaj mesec kupovala lakove kao što skoro nisam, nažalost nokti mi nikad nisu bili u gorem stanju. Zato sam rešila da poradim na njihovom oporavku pa sam ovaj mesec najčešće koristila Evelin sredstvo 8 u 1 za oporavak noktiju zajedno sa Evelin balzamom za nokte i zanoktice (koja nije na slici).

Od dekorative su se izdvojili Bourjois CC krema i Volume Clubbing maskara. Oba proizvoda jako volim ali su mi oba pri kraju pa sam sada u potrazi za novom maskarom (pišite mi predoge u komentarima) a što se zamene za CC kremu tiče, nameračila sam se na novu Bourjois podlogu City Radiance pa ćemo videti kako će se pokazati. Nekako sam se početkom meseca uhvatila za MAC karmin Angel na koji sam skoro zaboravila jer nisam naročito zadovoljna njim ali sam rešila da ga ipak trošim (i potrošim). I za kraj imamo ništa manje bitne Aura bronzere Contour Me! (nijanse 404 i 403) kojim sam baš zadovoljna. A nanosila sam ih Aura četkom za bronzer koju obožavam.


Još sam vam ostala dužna informaciju o ovom kalendaru za mesec februar koji vidite na fotografijama. Naime, kalendar je osmislila devojka koju pratim na Instagramu pod imenom @onaena a kalendar možete skinuti i odštampati potpuno besplatno na njenom sajtu onaena.com

Ovo su bili moji favoriti za mesec februar? Šta ste vi to volele ovog meseca?

No comments