Aura bronzeri All year Bronze #1


Ne prođe ni mesec dana a da nas Kozmetika Aura ne obraduje sa nekim novitetom. Kada sam nedavno pisala o CONTOUR ME! mat bronzerima OVDE, mislila sam da je to kraj priče na temu bronzera. Međutim, pogrešila sam. Ide leto, treba malo osvežiti ten. Zato ovaj put možemo da biramo između dva bronzera, sa diskretnim sedefom i nešto izraženijim gliterom. Oba sadrže po čak 18 gr. i za njih ćete izdvojiti 859 dinara. To je preporučena cena, pretpostavljam da po privatnim parfimerijama možete naći i jeftinije. Sada ste već sigurni da vam danas predstavljam Aura All year Bronze bronzere (za lice i telo). Ono što je još zajedničko za ova dva bronzera je dosta čvrsta, crna ambalaža, taman toliko velika da stane u dlan. Ne znam za vas ali meni se ovi bronzeri čine praktično nepotrošivi.



Bronze Bay (908) je sedefasti bronzer koji sam vam spominjala. Prelep je u svakom pogledu, počev od izgleda što je nešto što prvo zapazimo, preko teksture proizvoda pa do samog efekta koji ima na licu. Tekstura mu je pod prstima jako fina, svilenkasta i uopšte se ne trusi kada pređete četkom preko njega. Pigmentacija mu je srednja ali nadogradiva a meni najlepši efekat daje kada se pomešaju obe nijanse. Svetlija je dosta svetla da se sama nosi i u njoj se krije taj suptilni sedef dok je tamna nijansa prelepa i može se nositi samostalno. Ja ga obožavam od prvog korišćenja jer daje jako lepu boju tenu. Istovremeno ga suptilno zagreje i da mu konture. Proizvod 2 u 1. Ne znam za vas ali ja sam oduševljena ovim bronzerom u kompletu.


Za Treasure Island (909) takođe imam samo reči hvale. Pre nego što me osudite, dopustite da vam kažem nešto. Ne, ni ja se nisam oduševila kada sam videla taj gliter svuda po proizvodu iako sam neko ko voli gliter, sjaj i šljokice, doduše ne u tolikoj meri. Ali, dok sam radila svočeve za recenziju primetila sam da je sjajni sloj samo na površini (što možete videti na slikama iznad). Meni je laknulo, moram priznati, jer nisam bila spremna da nanosim te krupne šljokice rasute svuda po licu. Prosto, ako vam se ne sviđa u par poteza ga možete skinuti, prstom ili četkicom, jer se ispod krije stvarno predivna boja ali i tesktura bronzera. Za sve vas koje ste volele SunKiss bronzer i tugovale što je povučen iz prodaje, evo ga, samo u drugačijem ruhu. Nijansa je prilično neutralna, topla ali nije narandžasta. Takođe je nadogradiva i ne trusi se tako da nema bespotrebnog rasipanja proizvoda.

Ipak, ako me pitate za favorita, moram reći da je to ipak Bronze Bay, jednostavno je savršen na mom licu. Laska mom tenu i baš ga lepo osveži. Prilažem i fotografije da vidite, samo njega imam na licu preko pudera. I da, uživo izgleda još lepše.



Kako vam se čine ova dva Aura bronzera? Koji vam je favorit?



No comments