Rumenilo MiXiu by BornPrettyStore


Danas za vas imam recenziju ovog prelepog rumenila koje mi je još pre par meseci stiglo sa sajta bornprettystore.com. Sa Mixiu proizvodima sam se već susretala kada ste imali prilike da čitate o  eyelineru koji nam mene nije ostavio naročit utisak, moram da priznam. Proizvod mi se na prvu loptu svideo počev od pakovanja pa do nijanse proizvoda, ali se nekako nismo našli kod njegove formule. Na kraju sam nekako ipak uspela da nađem način da ga fiksiram bar na kratko ali i dalje mi je gorak ukus kada pogledam u pregradu gde je smešten. Međutim, ovoga puta su sa rumenilom utisci dijametralno različiti i više nego pozitivni.

Krenuću od ambalaže kao i uvek. Rumenilo se nalazi u čvrstoj i kvalitetnoj plastičnoj ambalaži sa ogledalcem sa unutrašnje strane a zaštićen je kutijom koju ste videli na prvoj slici. Kutijica u sebi krije još jedan skriveni sprat u kojem se nalazi četkica koja je neupotrebljiva jer nisam sigurna kako bih njom nanela rumenilo.

Izgledom  utisnutog cveta u rumenilo podeća na druga poznata rumenila (Clinic, Milani, Chanel...) ali nisam našla da je kopija nekog konkretno, jako je lepo i deluje luksuzno. Dostupno je u dve nijanse a moje je u broju 02 - mat baby pink nijansa koja se dobije mešanjem svetlijeg i tamnijeg dela. Nijansa 01 je dosta intenzivnija pink pa sam zato izabrala blažu varijantu.

Kvalitetom ovog rumenila sam veoma zadovoljna, nije previše pigmentovano što je super u ovom slučaju, dugotrajno je na licu (tek nakon 6 h počinje polako da bledi) a jedino negativno što sam primetila je da se više trusi ali ga je lako pokupiti četkom. Dugo sam odlagala da počnem sa korišćenjem da ne bih pokvarila lep dizajn proizvoda.


Na svočevima vidite da je ovo jedno tipično pink rumenilo  a gledano sa leva na desno sam prikazala kako izgleda samo svetlija nijansa, pored nje je samo tamnija nijansa a treći svoč je kako ono izgleda kada se lagano izblenda. Dosta izgubi na intezitetu pa na licu izgleda prirodno i daje celom looku potrebnu svežnu.


Ono što je nainteresantnije kod ovog rumenila je njegov sastav. Još nisam videla rumenilo koje u sastavu ima suncokretovo i jojoba ulje, eterično ulje .... a vi?


Rumenilo možete da pogledate i poručite na linku OVDE po ceni od 3,68 eura ali svakako ne zaboravite da ukucate kod za popust : LVH10

Kako vam se čini ovo rumenilo? Da li ste se susretali sa MiXiu proizvodima?

No comments