My SOS winter essentials


Zimski meseci, hladan vetar, isušen vazduh u prostorijama znaju da negativno utiču na kožu ne samo lica već celog tela a neretko znaju i da ostave posledice. Imam običaj da ovakve postove pišem tokom zime kada imam potrebu da vam skrenem pažnju na neke proizvode koji meni znače i pomažu mi da spasim kožu tokom ovog perioda. Klikom OVDE ćete imati uvid šta sam to volela prošle zime pa možemo zajedno uporediti sa ovogodišnjim favoritima. Da se razumemo, većinu proizvoda iz prošlogodišnjeg posta koristim i dan danas  i oni su mi all time favorites (Eucerin uljana kupka, Mixa bogato mleko za telo i krema za ruke, Weleda skin food krema) ali isto tako ima i novih miljenika o kojima vam danas pišem.


Kao što sam već rekla, Weleda skin food krema je krema koju bi svaka kuća trebala da ima. Pomaže u svim onim situacijama kada ne znate šta biste sa isušenom kožom. Za lice, telo, laktove i pete. Melem za suvu, perutavu i isušenu kožu. Gušće je i masnije teksture od krema na koje smo navikli i treba joj malo više vremena da se upije a za to vreme ćete uživati u njenom prirodnom, biljnom mirisu. Probajte, pa javite utiske. Weleda krema od badema je nešto čime sam opčinjena u poslednje vreme. Krema koja se upija neverovatnom brzinom, ne ostavlja film na rukama a rezultat je mekana i dubinski negovana koža. Zimski ugođaj je potpun zahvaljujući mirisu slatkog badema koji ostavlja za sobom. O njoj i gelu za tuširanje iz iste linije sam pisala OVDE gde možete pročitati opširnije.


Za razliku od ostatka tela, kada se radi o usnama nemam nekih specijalnih problema pa mi obični balzami iz drogerija pružaju sasvim dovoljno nege. Uvek ih imam nekoliko pa ih menjam zavisno od raspoloženja. Trenutni favoriti su mi Baby Lips Dr. Rescue koji vam neće pružiti olakšanje ukoliko su vam usne ispucale ali će ih lepo zagladiti. Koristila sam i ranije Baby Lips balzame kada su se pojavili ali me ni jedan nije specijalno oduševio. Ni ova nova linija se ne razlikuje od starih osim po dizajnu ali mi se zato sa druge strane sviđa što je lagan i ostavlja usne sjajnim što mi prija naročito tokom hladnih dana. Sa druge strane, Labello Lip Butter sam dobila na poklon. Nikad ga sama ne bih kupila jer ne volim takvo pakovanje. Prvih dana mi je stajalo na noćnom stočiću i samo sam ga uveče pred spavanje mazala. Pošto mi se svideo efekat, počela sam da ga češće koristim. Tekstura je idealna, ni previše gusta, ni previše masna. Makadamija, koja je jedan od glavnih sastoja, neguje usne čineći ih mekanim i hidriranim. Aroma vanile je zadužena za dobra miris i ukus. Pored ovih sastojaka tu su i ulje slatkog badema i ricinus. A ono što mi se najviše svidja je da što nakon mazanja nema onog osećaja da vam usne traže još i još. Definitivno je ova mazalica favorit sezone.


Ulje za kožu je uvek dobra ideja ako osetite da vas koža zateže, peruta se ili je crvena i iritirana. Baš ovom Dr. Pasha koje vidite na slici sam posvetila ceo post sredinom prošle godine pa ako vas interesuje nešto više možete pročitati OVDE. Ovo ulje je bogato vitaminima, mineralima i esencijalnim masnim kiselinama a pogodno je za negu kože naročito one sklone ekcemima, osipima, upalnim procesima. Prijatnog, slatkastog mirisa na badem, relativno brzo se upija u kožu ostavljajući je mekom na dodir i baršunastom. Ja ga koristim povremeno uveče, nakon rutine skidanja šminke i čišćenja lica, kada ga umasiram u još vlažnu kožu. Tokom noći se ono upija a ujutru mi je koža zahvalna na ovoj vrednoj poslastici. Preporuka!

Koji su to vaši mali zimski "pomagači" kojima negujete kožu? Da li imate iskustva sa nekim od pomenutih proizvoda?

No comments