Golden Rose Black manikir


Današnji manikir je slučajno nastao i u prvom momentu nisam imala ideju kako da ga nazovem. Raspremajući kutiju sa lakovima setila sam se da sam pre izvesnog vremena kupila ove GR lakove ali ih nikad nisam koristila. Crni lak ni sama ne znam zašto sam kupila s obzirom da ne volim toliko tamne lakove na svojim noktima ali u ovako nekoj kombinaciji mi se dopada.



Za manikir sam koristila:
  • Golden Rose crni lak u broju 287 iz stare, dobre, protein kolekcije;
  • Golden Rose srebrni lak iz Nail Art kolekcije br. 107;
  • Golden Rose bež-zlatni lak iz Nail Art kolekcije br. 138;
kao i Aura bazu pre svega a na kraju Evelin nadlak sa efektom gela koji koristim već duže vreme i o kome sam pisala OVDE.


Što se tiče samog postupka izrade manikira, ovo je nešto najlakše što može svako da uradi. Kada sam nanela GR crni lak u dva sloja sačekala sam da se osuši pa sam naizmenično srebrnim i zlatkastim lakom vukla linijice po njemu, bez ikakvog reda i rasporeda. Inače, ove lakove za nail art  morate da probate, odlični su. Mada ima razlike u pigmentaciji, srebrni je jači i pigmentovaniji od zlatnog. Četkica je tanka i laka za rad. Malo je duža nego što bih ja to htela ali sam se plašila da je skratim da mi se ne rascveta.

Meni se krajnji efekat svideo pa sam rešila da vam pokažem jer će možda nekoj od vas poslužiti kao inspiracija. Ukoliko nemate ove lakove može vam poslužiti obična tanka četkica na nail art koja ima da se kupi u svakoj kineskoj radnji po vrlo povoljnoj ceni.


Kako vam se sviđa moj manikir? Da li imate lakove iz GR Nail Art kolekcije?

No comments