Da li je Bioderma micelarna zaista kraljica svih micelarnih?


Jedna od novogodišnjih odluka a tiče se bloga jeste da pišem o svim onim proizvodima koji su nepravedno zapostavljeni a zaslužili su da se nađu na blogu. Uglavnom ih koristim već duži period pa su mi nekako postali obične i nekako više ne primećujem koliko mi znače. Zato danas pišem o Bioderma Sensibio H2O micelarnoj vodi koju sam nekoliko puta spominjala na blogu i koja inače važi za "kraljicu micelarnih" a koja nikada nije dobila zasebnu recenziju . Da li je ovaj naziv opravdan i zaslužen, da li je Bioderma micelarna zaista kraljica među micelarnim vodama i kratak osvrt na micelarne koje sam koristila, teme su današnjeg posta.

Za mene ne postoji brži i lakši a ni učinkovitiji način skidanja šminke od onog sa micelarnom vodom. Bioderma je bila prva micelarna koju sam probala i nisam mogla da ne ostanem oduševljena njenom efikasnošću. Sva ona mleka, maramice, pene, losioni pali su u zaborav pred ovakvim jednim savršenstvom. Kasnije, kako se tržište širilo dobila sam želju da probam micelarne vode i drugih proizvođača pa se tako izdvojilo i par drogerijskih favorita, skoro jednako dobrih. Bilo da li samo želim da očistim ili osvežim lice, ili pak skinem šminku micelarna voda je za mene i dalje broj 1. Ali da se vratimo na temu.... Da li je Bioderma micelarna zaista kraljica svih micelarnih? 


Reči proizvođača: "SENSIBIO H20, na bazi BIODERMA inovativne formule, nežno čisti i ukljanja šminku sa lica i očiju. Micele efikasno mikro-emulguju nečistoće i čuvaju prirodnu barijeru kože. Umirujući aktivni sastojci smanjuju iritacije kože. Hipoalergijski proizvod. Bez parfema, alkohola. "

Način upotrebe: Natopiti micelarnim rastvorom komad vate (blazinicu) i ukoniti nečistoće i/ ili šminke. Iako proizvođač tvrdi da nije potrebno ispirati sa kože ja to ipak činim, tako sam navikla jer tek onda imam osećaj očišćene kože.


Od micelarne vode očekujem da mi na prvom mestu učinkovito skine šminku sa lica ali i maskaru sa očiju. Kada kažem učinkovito mislim da to učini sa par poteza i bez razmazivanja šminke po licu i isprljanim 101 tuferom. Zatim, očekujem da je blaga i da mi ne iritira kožu, da nemam onaj lepljivi osećaj na licu i da me ne pecka za oči. I sve to ova micelarna ispunjava, lepo skida šminku sa celog lica bez iritacija, što je logično jer je namenjena osobama sa osetljivom kožom. Međutim, i među drogerijskim brendovima sam našla micelarne vode koje mi skoro jednako dobro obavljaju posao takođe bez iritacija kože i očiju. Jedna od njih je Mixa kojom sam prezadovoljna i o kojoj sam pisala OVDE, takođe i Nivea koju sam spominjala OVDE. Trenutno testiram još neke o kojima će u dogledno vreme biti više reči. Eucerin je za sada jedina micelarna koja mi se nije dopala jer ne skida šminku dovoljno temeljno iako je za čišćenje lica odlična.

Ipak, da ne bude da je Bioderma micelarna savršena, ima par stvari koje mi se kod Bioderme ne dopadaju. Na prvom mestu je to visoka cena, mada se često može naći na akcijama kada je obično i ja kupim. Zatim, tu je ne baš praktičan otvor kroz koji se dozira micelarna, za moj pojam je suviše velik pa tako izlazi više proizvoda nego što treba što je u direktnoj vezi sa brzinom trošenja. Tu je još i gorak ukus ove micelarne koji osetim kada skidam karmin sa usana. Ovo poslednje ne bih uzela nužno kao manu jer i ostale micelarne imaju pomalo neprijatan ukus a kod Bioderme taj ukus potiče verovatno od krastavca u sastavu.

Sastav: WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.


 ZAKLJUČAK bi bio da je Bioderma odlična micelarna voda koja će vam učinkovito i temeljno skinuti šminku i očistiti lice a preporučujem je svma koji imaju budžet da je kupuju kao i onima sa izuzetno osetljivom kožom lica i očiju kako bi izbeli eventualne iritacije. Međutim, na tržištu postoji veliki izbor micelarnih koje jednako dobro obavljaju posao a vaše je samo da nađete odgovarajuću za sebe. Ja sam našla adkvatnu zamenu mada ću nastaviti da kupujem Biodermu kad god mi se ukaže prilika u vidu povoljne cene.

Bioderma Sensibio micelarna voda trenutno je na akciji pa tako možete kupiti dve od 500 ml. po ceni jedne kako sam i ja kupila pa podelila sa drugaricom. U Srbotrade apoteci je uvek najpovoljnija cena a iznosi 1892 rsd. Akcija važi i za Bioderma Sebium, koja je namenjena masnoj koži.

Kažite mi vaše mišljenje o ovoj micelarnoj vodi ukoliko ste je koristili? Koja vam je omiljena micelarna?





No comments