AURA Glorius Cheeks rumenila // 4 nove nijanse


Nisam mogla više da izdržim a da vam ne pokažem ove divotice ali  ni vas da ne držim u neizvesnosti. Kao što možda već znate, kozmetika Aura je početkom decembra na tržište izbacila dopunu već postojećih mono rumenila Glorius Cheeks u četiri nove nijanse. Sva četiri rumenila su sedefasta, što je mene obradovalo jer su mi u poslednje vreme sva rumenila mat, i nose interesantne nazive koji se lako pamte: Chianti, Martini, Rose i Vermouth. Originalno, zar ne?

Kao strastvenu, i sada već deklarisanu zaljubljenicu u rumenila ova lepa vest je dodatno zagrejala te sam brže bolje pripremila svoju četku za puder i krenula sa isprobavanjem. Utisci slede...


Počeću kao i obično od ambalaže koja je plastična i oubičajena za Aura proizvode. Dobra stvar je što poklopac čvrsto zatvara proizvod pa vam se rumenila neće otvarati u neseseru a loša stvar je da su neka od rumenila nisu baš najsjajnije zalepljena u ambalaži pa mi je jedno stiglo skroz odlepljeno dok ostala izgledaju u redu mada imam osećaj pod rukom da ne stoje baš najbolje. Srećom, samim rumenilima nije ništa falilo. Verujem da će ovaj mali propust biti uskoro rešen osim ako problem nije nastao u transportu. Što se mene tiče, ne postoji problem koji par kapi super lepka ne može da popravi.

Što se kvaliteta rumenila tiče, tu nemam nikakvih primedbi. Štaviše, obožavam ih. A ako ste voleli "stara" mono rumenila, i ova ćete.  Sve četiri nijanse su vrlo nosive, zavisi samo šta volite na svojim obrazima. Pigmentacija je jako dobra a kako su rumenila satenskog finiša to nije problem jer se jako lepo blendaju i nadograđuju. Naravno, može se desiti da preterate ali ja uvek više volim da nanesem manje pa da dodam ako treba još. Obrazima ova rumenila daju zdravi sjaj i određenu dozu glamura. Pod prstima su mekana i slabo se truse, taman toliko da višak pokupite četkicom. Trajnost im je izvanredna, na mojim obrazima traju dok ne poželim da ih skinem. 5 gr. (425 rsd) koliko imaju ova rumenila pretpostavljam da će trajati jako dugo jer ih ja već neko vreme koristim a izgledaju netaknuto. Nijanse ću vam predstaviti po dve kako bi bilo preglednije.


Nijansa 222 - Chianti je prilično neutralno rumenilo a ja bih ga opisala kao zagasito ružičastu sa malo kajsijastog podtona;

Nijansa 223 - Martni je ciglasta nijansa, licu daje toli ton;

Nijansa 224 - Rose je kao što mu ime kaže nežna ružičasta nijansa, hladnijeg podtona;

Nijansa 225 - Vermouth je topla nijansa kajsije koja je uz Chianti moj favorit. Ima u sebi sitne srebrne šljokice koje ne ostaju ni na četki ni na obrazima.


Još jednom sva rumenila na okupu, redom.


Kako vam se čine nove nijanse Aura rumenila? Koje vam je favorit? Pišite mi utiske ako ste probale neko!












No comments