Wellness Renergique krema za negu okoloočnog područja


Naći dobru kremu za negu okoloočnog područja nije ni malo lak zadatak. Pre određenog vremena sam pisala o Bioten kremi za ovu namenu ali su se stvari od tada uveliko promenile. Sledeća krema koja mi se dopala i koju sam koristila tokom letnjih meseci bila je Eucerin Aqaporin koju sam spominjala OVDE. Međutim, sa dolaskom hladnijeg vremena moje okoloočno područje zahtevalo je i jaču negu.

Kako vreme, da ne kažem godine, prolaze tako je i moje područje oko očiju sve suvlje. Nekada, u dvadesetim godinama sam mislila da su ovakve kreme potpuno nepotrebne ali me je vreme demantovalo. Kada na takvo isušeno područje treba staviti šminku to zna da izgleda užasno. Dakle, treba dobro pripremiti kožu pre nanošenja šminke kako suvi delovi ne bi bili dodatno istaknuti ali takođe treba dobro hidrirati kožu i uveče nakon skidanja šminke. E, pa ja sam dosta dobro rešenje našla u ovoj kremici o kojoj vam danas pišem. Reč je o Time Lift Q10 kremi sa kolagenom.



Reči proizvođača: "Poboljšava strukturu tkiva na ćelijskom novou. Kolagen i Q10 stvaraju energiju, učestvuju u biohemijskim reakcijama i antioksidativnim dejstvom štite ćelije kože i sprečavaju starenje. Rezultat je podmlađena, glatka, elastična koža sa manje bora."
  • Specijalno dizajniran tretman za prve bore.
  • Intenzivno poboljšava strukturu kože lica i sprečava oksidativne procese koji dovode do propadanja kolagena i narušavanja mladalačkog izgleda lica
  • Tretman baziran na koenzimu Q10 – snažnom antioksidansu, morskom kolagenu, biljnom kompleksu i vitaminskom kompleksu.
  • Nakon tretmana koža lica će zablistati svojom lepotom i jedrošću.
  • Idealan tretman za prve bore i usporavanje procesa starenja. Prilagođen je svim tipovi ma kože preko 25 godina.

 Iako zvuči obećavajuće, svakom novom preparatu prilazim sa dozom sumnje. Jednostavno, davno sam prestala da verujem u bajke i obećanja proizvođača pa pustim da vreme i taj proizvod sami učine svoje. Konkretno, od dobre kreme za negu oko očiju očekujem da mi u dovoljnoj meri hidrira to područje jer hidratacije nikad dosta za moju kožu i očekujem da u izvesnoj meri ta krema bude masna jer mi je koža na ovom području lica itekako isušena. I, da, ova krema to ispunjava. Za noćnu negu je presavršena ali isto tako je nanosim i ujutru pre šminkanja, odnosno pre stavljanja korektora i verujte kad kažem da je velika razlika u izgledu kože kada je nanesem i kada zaboravim da je stavim.
    Ono što mi se najviše sviđa kod ove kreme je što je jako razmazive strukture a istovremeno je dovoljno masna. Pritom, ne ostavlja mastan trag na koži a koža je brzo upije bar meni koja kremu nanosim u debljem sloju. Za nanošenje je potrebna baš mala količina (ja npr. samo dotaknem površinu kreme domalim prstom) tako da mislim da će mi količina od 15 ml. koliko se nalazi u plastičnoj teglici potrajati jako dugo. Najbitnije od svega je da mi ova kremica jako prija i prijatnog je, neupadljivog mirisa što meni izuzetno znači.


    Ovo je bila moja priča o kremici koju koristim za negu okoloočnog područja i koja mi je trenutni favorit. A koja je vaša omiljena okoloočna? 

    *Za više informacija možete pretražiti sajt OVDE.

    No comments