Matrix BIOLAGE color care shine shake


Sećate li se posta o mojim pink favoritima? Između ostalog, u omiljene pink proizvode sam uvrstila i ovaj Matrix Biolage sprej za kosu o kojem vam danas pišem jer ste vi to tražile. S obzirom da ga koristim i testiram već duže vreme rešila sam da vam iznesem svoje mišljenje. Ali, moram da spomenem još nešto. Primetile ste verovatno da se o kosi najmanje piše na ovom blogu a razlog je jednostavan. Nisam neko ko često eksperimentiše sa proizvodima za kosu, tek sa bojama i frizurama ne, jednostavno ne volim velike promene a što se proizvoda tiče držim se proverenog. Ako sam našla nešto što mi odgovara ne menjam ga ni u ludilu, a proizvode za kosu ne jedem tako da mi dugo traju. Imam dva potpuno nova proizvoda u svojoj haircare rutini a jedan od njih je ovaj kome sam posvetila post, sa razlogom.




Matrix Biolage color care shine shake je puno ime proizvoda i deo je kolekcije koja je namenjena farbanoj kosi koja je izgubila živost i sjaj. Kolekcija sadrži šampon, regenerator, masku za kosu i ovu prskalicu. Formula je obogaćena cvetom orhideje i UV kompleksom i ima prijatan miris (podseća me na Avon prskalice) ali se taj miris ne zadržava dugo u kosi nakon sušenja.
Zadatak joj je kao što rekoh da vrati sjaj i živost farbanoj kosi (koja je farbanjem obično isušena), da zadrži vlagu u dubljim slojevima vlasi kako bi kosa izgledala hidrirano i da je zaštiti od toplote kada je sušimo fenom, uvijamo figarom ili ispravljamo peglom za kosu. Osim toga, formula je bez parabena. 

Upotrebljava se tako što se na mokru, peškirom prosušenu kosu nanese ova prskalica a kosu nakon toga ne ispirati. Međutim, pre upotrebe flašicu je potrebno promućkati (otud ono shake u nazivu) kako bi se unutra svi sastojci fino sjedinili. Nisam primetila da mi ovaj proizvod otežava kosu, naprotiv vrlo je lagana i lepršava kada se osuši, niti mi dodatno masti kosu. Naravno, količina koju ćete staviti je individualna a moja preporuka je "manje je više". Sredinu morate naći sami, za moju kosu srednje dužine je potrebno 6-8 prskanja.

Ono što je sigurno je da moja kosa izgleda sasvim lepo od kada koristim ovaj preparat, ima sjaj i nije dodatno isušena. Što se tiče očuvanja boje tu nisam kompetentna da govorim jer mi se inače farba sa kose ne ispira. A pretpostavljam da vas najviše zanima aspekt zaštite od toplote pa i tu mogu da kažem da je ova prskalic položila. Kosu uvek sušim fenom i feniram sama ili u salonu, međutim do novih oštećenja izazvanih toplotom nije došlo. Smatram da kosu treba sa vremena na vreme ošišati i obnoviti krajeve i da tu ni jedan preparat nije magičan. Zdrava kosa je najlepša kosa.


Matrix preparate za kosu koliko znam možete nabaviti u salonima koji rade sa ovim brendom, međutim za cenu nisam sigurna ali pretpostavljam da nije mala. Ono što mogu da potvrdim je da je ovo jedan vrhunski preparat i da će vam dugo trajati (bočica od 125 ml.).

Sastav: Aqua/Water/Eau, Isododecane, Dimethicone, Polyquaternium 16, Phenyl Trimethicone, Phenoxyethanol, Laureth 23, Laureth 4, Polyquaternium 6, Parfum/Fragrance, Dimethiconol, Amodimethicone, Polyaminopropyl Biguanide, Trideceth 5, Limonene, Citric Acid, Trideceth 10, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Linalool, Butylphenyl Methlypropronial, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Geraniol, Ethylhexyl Methoxcinnamate, Alpha-Isomethyl Ionone, Isoeugenol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol, Orchis Masculata Extract.

Ako sam nešto zaboravila da kažem, pitajte me....Da li koristite ovakve prskalice za kosu i koja vam je omiljena? Šta preporučujete, ne mora biti samo iz Matrix asortimana?

No comments