Golden Rose Express Dry lakovi za nokte


Za Golden Rose lakove ste već svi čuli ali da li ste probale (relativno) nove Express Dry lakove? Ukoliko nemate baš puno vremena ili strpljenja za lakiranje noktiju a želite lep i uredan manikir onda ova linija GR lakova može biti pravi izbor za vas.  Express Dry je nova linija lakova za nokte koji se suše u roku od 60 sekundi. Naravno, ovo zavisi od debljine slojeva laka koji nanosite ali činjenica je da se jako brzo suše.


Formula je takva da obezbeđuje visok sjaj vašeg manikira, srednje gusta, baš onakva na kakvu smo navikli kod GR lakova. Četkica je jako fina ali nešto tanja nego kod Rich color lakova što se meni zapravo i sviđa jer sam sa širom četkicom znala da se zamažem, naročito kada lakiram mali prst. Ravnomerno nanosi boju i ne ostavlja linijice po noktu.

Ne znam šta još da dodam osim da je ovo još jedna sjajna linija GR lakova, ništa neobično za njih. U pogledu trajnosti su najizdržljiviji koje imam u kolekciji ako računamo samo GR lakove. Pigmentacija je jako dobra a ja ću vam danas predstaviti 3 nijanse od ukupno 75, klik OVDE za sve nijanse. U ovoj kolekciji čini mi se da je najbolji izbor pastelnih boja nego u ijednoj pre, a meni su za oko zapale prelepa žuta (najlepša koju sam videla i dugo tražila) , i nekoliko plavih i zelenih nijansi.

Uživajte u fotkama a u komentarima mi napišite kakva su vaša iskustva sa ovim lakovima ako ih imate u kolekciji.


Najsvetlija nijansa 06 je idealna ako volite bezbojne lakove ili ako morate da nosite svetle, neupadljive nijanse zbog škole/posla. Za razliku od ostalih, ovde je pigmentacija nešto slabija pa je potrebno 2-3 sloja da bi se postigla punoća boje.

Nijansa 25 je Barby pink boja, jako lepa i kremasta, pigmentovana ali kao i uve predlaažem dva tanja sloja.

Nijansa 50 je lepa ciklama boja, sedefasta što baš nije po mom uusu trenutno ali znam da među vama ima onih koje vole ovakve nijanse. Takođe, dva sloja su idealna da se postigne punoća boje.

Koja nijansa vam se najviše sviđa od ove tri? Da li ste probale ove GR lakove?



No comments