MakeUp Revolution New In


MakeUp Revolution mi je dugo bio tiha patnja, naročito palete ali je nedavno konačno jedna od tih prelepih paleta skinuta sa liste želja. O njoj ste mogli da čitate OVDE a nedugo potom sam poželela da probam još nešto pa mi se i ta želja ispunila. Kako kod mene izgleda važi ono pravilo "Pazi šta želiš, možda ti se i ostvari", već sam napravila novu wish listu pa ćemo videti da li ta magija još traje. :)

MUR je budget friendly šminka iz Londona. Pretpostavljam da znate da nažalost MUR šminke nema kod nas da se kupi ali ima u Crnoj Gori i Hrvatskoj pa ako ste srećnica koja živi tamo ne sumnjam da ste se već uverile u kvalitet proizvoda. Za danas sam vam pripremila grupnu recenziju i prikaz nekoliko (letnjih new in) proizvoda, nadam se da će vam se svideti.




Krenuću od karmina, znam da mnoge od vas baš on zanima. Od ukupno 30 nijansi ja imam ovu jednu (za sada) pod nazivom Bliss, predivna neon breskva boja idealna za leto. Karmin je kremastog finiša, lako se nanosi na usne i prijatan je na njima. Ipak, nije previše lagan i kremast tako da se ne razliva po usnama ili oko njih. Pigmentacija je zadovoljavajuća. Kada se nanese i fiksira za usne traje neko prosečno vreme ukoliko ne jedete i ne pijete. Sve u svemu, ja sam ovim karminom zadovoljna.



Sledeće su na redu dve senke: Base! i Mountains of Gold. Obe senke sadrže po 2,3 gr. i smeštene su u plastične ambalaže koja nije baš najvalitetnija iako providni poklopac super naleže na kutijicu pa nema bojazni od oštećenja ako se senka nosi u neseseru. Base! je najlepša šampanj senka koju sam ikad videla, a pigmentacija joj je na zavidnom niovu. Osim u službi senke može da se nanosi na jagodice kao hajlajter i tako izgleda predivno. Mountains of Gold je boja starog zlata kakvu sam dugo tražila, takođe sjajne pigmentacije. Krupnije je mlevena nego Base! ali su obe na dodir mekane i kremaste i lepo se blendaju. Obe nijanse obožavam i uživam u njima.



Za kraj sam ostavila najslađe, rumenilo u nijansi Treat. Kao što vidite u pitanju je preprelepo breskvasto rumenilo, jako slične nijanse kao i karmin. Rumenilo je dosta pigmentovano pa moram biti pažljiva kod nanošenja ali sam primetila i da se dosta trusi pa je ponekad dovoljno pokupiti samo prah. Vrlo brzo je postalo jedno od omiljenih. Pakovanje je identično kao i kod senki ali sadrži 2,4 gr.  


A evo ga i swatch za kraj!


U komentarima bih volela da čujem vaše utiske ako ste probale neki od ovih proizvoda ili bar neke željice što se tiče Makeup Revolution šminke. Do čitanja....

No comments