Makeup Revolution Palette // Romantic Smoked


Ovomesečno javljanje započinjem prikazom od skoro omiljene palete Makeup Revolution pod nazivom Romantic Smoked. Dugo sam je želela, ne baš ovu već bilo koju, a kako to obično biva neki putevi se poklope i neke stvari same nađu put do vas. Pa da krenemo odmah, pretpostavljam da ste nestrpljive kao i ja.

Paleta se sastoji od 12 prelepo uklopljenih senki od kojih su 6 sjajne i šimeraste a preostalih 6 potpuno mat. Senke su takođe ređane bez nekog posebnog rasporeda i smisla, bar ga ja ne vidim ali bitno da je postignuta ravnoteža među svetlim i tamnim, sjajnim i mat kao i toplim i hladnim senkama. Paleta sadrži 14 gr. što znači da svaka senka teži nešto više od 1 gr. i uz nju se dobija sunđerasti aplikator koji u ovom slučaju nije loš i može da posluži svrsi ali ga ja svakako ne koristim.

Izgled joj je jednostavan i skroman a izrađena je od ne tako čvrste plastike što može da opravda veoma povoljnu cenu od 6 eura dok je kvalitet senki daleko iznad tog ranga, što je nabitnije.


Kao što rekoh, paleta sadrži 12 senki koja nemaju imena pa ću ih ja nazivati rednim brojevima radi lakšeg snalaženja. Senke su dobrog kvaliteta i odlične pigmentacije.

Prvih 6, sve sedefaste:
1- sedefasto bela, idealna za posvetljivanje unutrašnejg ugla oka kao i dela ispod obrve,
2- čokoladno braon, jedna od onih univerzalnih,
3- jedna od mojih omiljenih generalno, zlaćana sa predivnim toplim odsjajem,
4- maslinasto zelena ali metalik, ovakvu mislim da nemam uopšte u svojoj kolekciji,
5- sedefasto sivkasta, hladnog podtona,
6- predivna bakarno braon sa vrvenim podtonom, već je vidim kao favorit jeseni.

Preostalih 6, sve mat:
7- svetlo smeđa, idealna kao baza za ceo kapak ili pak lagano senčenje u pregibu,
8- maslinasto zelena ali ovaj put mat sa nešto više braon pigmenta,
9- jedna od omiljenih u paleti, braon sa ljubičastim podtonom, predivna,
10- crna mat,
11- tamno braon sa izraženim ljubičastim podtonom,
12- topla kajsija, savršena kao baza.

*U nastavku pogledajte swatcheve, rađeni su sa Avon bazom na prirodnom svetlu.

*Prva grupa od 6 senki


*Druga grupa od 6 senki
Zar nisu predivne? Ovo bi ujedno bila preporuka za sve vas koji ovo leto putujete u Crnu Goru, nabavite sebi jedan primerak i nećete zažaliti. A ja se zahvaljujem mojoj strini koja je izabrala ovu lepoticu za mene...Strina, najbolja si! :)

Kako vam se dopada moja paleta? Imate li iskustva sa Makeup Revolution šminkom, sve preporuke su dobrodošle?

No comments