Nikel ulje za nokte i zanoktice


Ni ja nisam odolela trendu poručivanja kutija iznenađenja a svoje poverenje sam poklonila Purity Box-u. Od samog početka sam bila oduševljena konceptom ovakvih i sličnih online shopova gde za određenu cifru dobijate takozvani box (kutiju) u kojoj se nalaze razni kozmetički preparati za lice i telo. Konkretno, za one koji možda ne znaju, Purity Box funkcioniše tako što poručite svoju kutiju za cenu od 1400 dinara, uplatite i za par dana vam stiže kutija sa proizvodima na kućnu adresu bez dodatnih troškova jer je poštarina već uračunata. Takođe, ovaj koncept se zasniva na uglavnom prirodnim i zdravim proizvodima, Nikel, Biomedis, Keims, Dr. Pasha, Tangle Teezer, Sophie La Girafe su samo neki od brendova koje možete dobiti u kutiji a možete ih i samostalno i nezavisno kupiti u njihovoj online prodavnici. Neki proizvodi koje ćete dobiti su full size a neki su testeri (ali izdašni i pozamašni) i služe kako biste se bliže upoznali sa proizvodima i onda se tek odlučili na kupovinu. Za razliku od drugih, na sajtu PB-a možete zaviriti u sadržaj kutije pre nego je poručite i bitno je da znate da se svakog meseca sadržaj kutije menja. E, u jednoj takvoj kutiji sam dobila pored Dr. Pasha ulja od badema (OVDE) i ovaj proizvod o kome vam danas pišem. 


Nikel ulje za nokte i zanoktice sa avokadom je namenjeno jačanju noktiju tako što ih štiti od pucanja kao i omekšavanju kožica oko noktiju i zanoktica. 

Proizvođač kaže: "Bogato vitaminima E, A, C i B kompleksom, ulje za nokte s avokadom se brzo upija, intenzivno neguje, hrani, štiti, obnavlja i vraća elastičnost isušenoj kožici oko noktiju i elastičnost vašim noktima."

Aktivni sastojci su avokado, kikiriki, mandarina, narandža slatka, neven, vitamin E a po meni najviše dominira miris narandže i osetićete ga čim otvorite bočicu. Sastav je odličan a isto tako ukazuje da je proizvod 100 % prirodan što je sjajno a ne sadrži ni konzervanse. Miris je divan i ni malo napadan ili sintetički i jedno vreme se zadržava na rukama što obožavam. Preporuka je da se nokti svakodnevno masiraju ovim uljem a ja to najviše volim da činim uveče kada sam sigurna da više ništa neću raditi i kako bih ulje moglo duže da se upija u kožu i nokte. Što se tiče upijanja, zavisi koliku količinu stavite. Ako stavite više trebaće duže da se ulje upije ali ništa što će vas omesti u poslovima čak i ako ga mackate u toku dana. 
Zapravo, ono što je najbitnije je da ovo ulje itekako ima pozitivnog učinka i zaista "radi" posao. Nokti mi jesu ojačali i manje pucaju ali ne mogu da potpišem da je samo od ovog ulja jer uz njega koristim uvek i druga sredstva/lakove za jačanje noktiju (Evelin, Essence) ali ono što mogu 100 % da potvrdim je zdravija kožica oko noktiju i znatno manje zanoktica.

Proizvod se nalazi u bočici od tamnog stakla i sadrži 30 gr. što je vrlo izdašna količina kada se uzme u obzir da je potrebna jako mala količina koja se utrljava u nokte i zanoktice. Ja ga trošim već nekoliko meseci i nisam ni blizu da ga potrošim. Ispod poklopca se nalazi otvor kroz koji se dozira proizvod ali ja lično nisam zadovoljna tim načinom doziranja. Kroz otvor zna da izađe više proizvoda nego što je potrebno što i nije neki veliki problem jer ostatak lepo rasporedim po rukama. Problem nastaje kada se ruke zamaste pa bočica klizi kroz njih. Po meni je to ujedno i jedini propust ili negativna osobina proizvoda.

A sada da čujem vas, čime obično negujete nokte i zanoktice? Da li vas je zainteresovalo ovo Nikel ulje? Da li imate želju da ga probate?
*Pisala sam još o Nikel putnom setu u junu, možete pogledati OVDE.

No comments