Eyeliner MiXiu by BornPrettyStore


Evo i mene nakon kraće pauze. Ne znam za vas ali meni ove vrućine uopšte ne prijaju. Veći deo dana provodim pod klimom što mi ne prija naročito ali je bolje nego bez nje, loše i kratko spavam, nemam inspiracije a iskreno ni vremena jer rešavam neke životne situacije od važnosti. Prava pauza ipak tek sledi ali kolika će ona biti ne znam još, zavisi od toliko toga.

Za danas sam vam pripremila mini recenziju MiXiu kremastog eyelinera koji mi je pre nekoliko meseci stigao sa sajta bornprettystore.com. Jako sam mu se radovala jer sam dugo želela braon eyeliner. Ovo je zapravo proizvod 2 u1, odnosno može da se koristi i kao eyeliner i kao senka, preko celog kapka. To je boja koju bih inače pored crne najčešće nosila ali za razliku od dosadašnjih recenzija proizvoda koje sam vam pisala i od srca preporučivala, sa ovim to nije slučaj. Ne mogu da kažem da je proizvod loš ali...Koliko sam oduševljena njegovom bojom koja je zapravo braon-bronzana, nijansa #02, toliko mu je tekstura čudna. Formula ovog proizvoda je isuviše mekana što i samo po sebi nije toliko loše jer se lako nanosi i klizi po kapku, ali pravi problem nastaje kada naneseni eyeliner/ senka treba da se osuši. Nemoguće ga je setovati. Ne razmazuje se ali se preslikava i nemoguće ga je koristiti bez baze za senku. Ja sam nanosila Avon bazu i preko njega eyeliner / senku i na taj način bih uspela da ga zadržim na mestu, koliko toliko. Kao senku ga je moguće setovati drugom, praškastom senkom preko. Šteta, stvarno jer mi se proizvod jako svideo i baš bih ga rado koristila i preko leta u sklopu nekog letnjeg bronzanog looka i tokom jeseni ili zime sa čokoladno-smeđim tonovima na očima. 


Na ambalažu takođe nemam zamerki, kutijica je od čvrtse plastike sa poklopcem koji lepo naleže i proizvod sadrži 7 gr. Možeete ga naći na OVOM linku ali ovu nijansu nažalost ne mogu da vam preporučim a ne znam ni kakva je situacija sa ostalim nijansama, preostalih 11.U svakom slučaju šta  god  da kupujete ukucajte naš  kod za popuste  LVH10.

Bila sam i vredna pa sam napravila jedan look da vam ga što bolje prikažem.

Imate li iskustva sa ovim ili sličnim proizvodom? 


No comments