Dr. Pasha: Bademovo ulje za lice i telo


Ljubiteljke ulja, za lice i telo, molim za malo vaše pažnje!
Ovo bi mogao biti interesantan proizvod za vas.
 Kao neko sa suvom kožom, radovala sam se njegovom korišćenju a nije mi ni trebalo dugo vremena da ga zavolim. Ali, ovo ulje je specifično iz još jednog razloga koji ću vas uskoro otkriti te vas molim da nastavite sa čitanjem.


"Dr. Pasha bademovo ulje bogato je vitaminima A, B1, B2, B6 i E kao i mineralima i esencijalnim masnim kiselinama. Pomaže kod upalnih procesa, ekcema, svrabeža i pelenskog osipa. Redovnim korišćenjem koža postaje čvršća, sjajna, baršunasta i meka."



Bademovo ulje je potpuno prirodan proizvod i namenjeno je za negu kako lica tako i tela.

Sadrži izdašnih 30 ml. smeštenih u tamnu, staklenu boćicu sa pipetom koja omogućava jednostavno doziranje proizvoda što se u ovom slučaju pokazalo kao izvrsno i praktično. Osim toga, bočica je smestena u retro kartonsku kutiju koja je istovrmeno moderna ali i tradicionalnog dizajna sa tendencijom da naglasi da se u njoj nalazi prirodan proizvod spravljen po staroj recepturi.

Samo ulje je skoro pa bezbojno, srednje guste konzistencije ali dopadljivog slatkastog mirisa. 

Nanosim ga na kožu lica svakodnevno u sklopu večernje nege tako što na očišćenu ali vlažnu kožu nanesem 3-4 kapi ovog ulja koje sam prethodno nanela na dlanove i blago protrljala. Ulje se takođe može nanositi na suvu kožu ali je preporuka da koža ipak bude vlažna kako bi što bolje absorbovala sastojke iz proizvoda. Mojoj suvoj koži ovakav vid nege neverovatno prija mada upotreba ulja nije vezana samo za suvu kožu. Verujem da bi bilo odlično za sve koji imaju problema sa nepravilnostima kože, bubuljicama, osipom, sitnim ožiljcima. Ja sam u momentu korišćenja imala nekoliko sitnih nepravilnosti uzrokovanih po kojom bubuljicom i u veoma kratkom roku su nestale. Iako zaista nemam navedenih problema, ovo ulje je imalo samo blagotvorno dejstvo na moju kožu bez uzrokovanja bilo kakvih novih problema a ne vidim ni razlog zašto bi moglo da mi škodi.

Ne mogu a da ne pomenem kako se ovo ulje jako brzo upija ostavljajući kožu mekanom i nahranjenom, nežnom na dodir, jedrijom i elastičnijom nego ikad pre.



 SASTAV: BADEMOVO ULJE/ ALMOND OIL/ PRUNUS AMYGDALUS DULCIS

Proizvođač ovog ulja je Dr. Pasha iz Zenice i preporučuje čuvanje ovog ulja na suvom i hladnom mestu kao i da ga treba potrošiti 36 meseci od datuma proizvodnje. Proizvođač takođe tvrdi da proizvod ne sadrži sintetičke stvari, mirise i boje kao i da nije testiran na životinjama.

Cena: oko 10 e

Možete ga kupiti u Dm drogerijama, bolje snabdevenim apotekama kao i poručiti sa sajta puritybox.rs odakle sam ja poručila kutiju a ovaj proizvod je bio deo te kutije. Ako uzmemo u obzir da je cena kutije 1400 dinara a samo ovo ulje je koštalo oko 1200, smatram da mi se kupovina isplatila jer sam pored ovog dobila još jedan sjajan proizvod (full size) o kome će uskoro biti reči kao i nekoliko testera kako bih probala nove proizvode.

Da li volite da koristite ulje u nezi i koje vam je omiljeno? Da li ste probale bar neki Dr. Pasha proizvod?


No comments