NOTD: Folija na noktima


Podstaknuta idejom drage mi Selme sa bloga Meteobeauty i njenog manikira, rešila sam da potražim svoje kupljene i negde zaturene folije za nokte i pokušam da napravim manikir u istom stilu. S obzirom da mi se krajnji efekat veoma dopao a pri tom ne iziskuje puno truda a ni novca, danas premijerno imate priliku da ga vidite u svom punom sjaju.


Za ovakav manikir će vam biti potrebno:
  • odabrani lak u željenoj boji (ja sam izabrala Flormar lakove 006; 423; 424)
  • folije za nokte (kupila sam ih u kineskoj radnji za 100 dinara i dobija se oko 1 m folije)
  • makazice
  • bezbojni lak (ja sam koristila GR)
  • top coat (inače koristim Seche Vite)


Postupak je sledeći:

Faza1: Nalakirati nokte u željenoj nijansi i sačekajte da se dobro osuše. Ja sam odabrala svetlije nijanse za koje smatram da bi lepo išle uz teget folije. Uvek birajte kontrastne nijanse kako bi efekat folije došao do izražaja. Nije nužno, samo je moje zapažanje.

Faza2: Iseckajte folije na manje kvadratiće, nije bitno koje veličine ali će vama biti lakše za rad.
Faza 1 i 2: Nokti su nalakirani i folije su iseckane. Meni su bila potrbna 2 ovakva kvadratića za 10 noktiju

Faza3: Ovo je ona ključna i zeznuta faza od koje vam zavisi krajnji ishod. Premažite nokte bezbojnim lakom i sačekajte da se lak prosuši. Lak mora da bude više suv nego vlažan ali ne sme da bude potpuno suv. Ovo je zaista bitno da procenite pipkanjem laka koliko je suv jer mi se desilo da povučem sve slojeve laka sa folijom! Vreme sušenja je individualno, zavisi od samog laka. Zatim, foliju nežno zalepite donjom stranom i pritisnite na nokat i ona motiv folije će vam ostati na noktu. Postupak možete ponavljati onoliko puta koliko želite da vam nokat bude pokriven. Ja nisam želela da to bude potpuno, više mi se sviđa efekat "mrljica" na noktima.

Faza4: Sačekajte koji minut pa zaštitite manikir nekim top coat-om da bi vam duže trajao.

Ovako to izgleda na kraju. Folija je na noktima :)


To je to! Nije teško da se izvede samo treba malo vežbe.
Kako vam se sviđa moj manikir? Da li ste probale ovaj način ukrašavanja noktića?

No comments