Najbolje od drogerijskih brendova - makeup



Raspremajući svoj kozmetički neseser i razmišljajući o makeup favoritima došla sam na ideju da napišem ovaj post. Još pre mnogo godina sam shvatila da je nemoguće naći jedan brend koji će mi u potpunosti odgovarati. Ne znam koje je vaše mišljenje po tom pitanju ali ja od jednog brenda volim jedno, od drugog drugo itd. Danas ću vam predstaviti moje favorite sa kratkim opisom od nekoliko drogerijskih brendova koji su mi dragi a vi mi u komentarima napišite vaše.

Krećem od jednog od najpristupačnijih i najvoljenijih među ženskom populacijom, ESSENCE. Puno toga sam imala prilike da probam ali ono što se izdvaja su definitivno njihov tečni eyeliner, čini mi se najpristupačniji a najbolji na tržištu (oko 300 dinara a kada su sniženja onda mu je cena i niža). Takođe, uz eyeliner po mom mišljenju se izdvajaju njihove olovke za usne za kojim u poslednje vreme vlada opšta pomama. I to sa dobrim razlogom, mekane su, lako razmazive, postojane, odlična su podloga ispod karmina a mogu se nositi i samostalno i prilično je veliki izbor nijansi. Uz pristupačnu cenu od 129 dinara, mislim da su najbolje i najjeftinije koje se mogu naći.



Od MAYBELLINE najviše volim maskare. Većina maskara koje sam probala su bile i više nego odlične, bar za moje trepuške. Izvrsna formula, velike oble četkice koje omogućavaju jednostavnu aplikaciju i ne tako visoka cena, izdvajaju ove maskare od ostalih. Uvek kupujem i maskare drugih brendova ali sam nekako najsigurnija u Maybelline, sa njima znam da nema greške. Kada malo bolje razmislim, mislim da sam najviše puta kupila žutu maskaru, a crna (ova na slici ispod) mi je isto bila odlična dok mi se jedino nije svidela crvena. A sada meračim ovu novu, mislim da joj neću još dugo odolevati.


FLORMAR po meni ima najbolje lakove za nokte. Veliki je izbor nijansi, zadovoljavajuća formula i izuzetna trajnost na noktima su neke od osobina koje krase ove lakove. Uz to brzo sušenje tu je i pristupačna cena. Jedinu zamerku imam na četkicu koja bi mogla biti nešto šira.


Još jedan pristupačan brend, GOLDEN ROSE po meni ima najbolje i najpristupačnije karmine na tržištu. Za cenu od 200-300 dinara, zavisno od prodajnog mesta dobijate odličan karmin. Naročito dobar posao je napravljen sa mat karminima koji su izvrsni.



Još jedan meni drag brend, AURA, koji je poslednjih godina doživeo potpuni procvat i može se pohvaliti vrlo kvalitetnim proizvodima. Puno dobrih proizvoda sam probala a najčešće kupujem njihove veštačke trepavice dok sam zimus potpuno poludela za gliterima. Trepuške su vrlo kvalitetne, postoje u nekoliko vrsta zavisno kakav efekat želimo da postignemo, izgledaju prirodno koliko to može da se izvede i vrlo su pristupačne. Uz pravilno održavanje se mogu iskoristiti i nekoliko puta.
 

BOURJOIS brend, priznajem, nisam dovoljno istražila ali definitivno sam najčešće koristila njihove podloge, tečne pudere, CC kremu i sve mi je bilo fenomenalno. Nikada se nisam razočarala u tu vrstu njihovog proizvoda. Trenutno koristim CC kremu (oko 1300 dinara) kojom sam oduševljena jer prekriva kao puder slabije prekrivne moći a uz to je lagan na licu.


Za kraj moram da spomenem još dva brenda kojih nažalost nema kod nas i ne spadaju u drogerijske brendove ali imaju kvalitetne proizvode. To su SLEEK koji definitivno ima najkvalitetnije senke, tj. palete senki a moguće je naručivanje samo online. Palete koštaju 10 e a za taj novac dobijate 12 kvalitetnih senki.
Drugi brend koji želim da spomenem je CATRICE a ja obožavam njihova rumenila. Za rumenila sam pristrasna jer su mi ona najdraži drogerijski proizvod a probala sam mnoga. Teško mi je da izdvojim ali volim i Deborah, i Aura, i Catrice, i Sleek, i Essence rumenila, zaista ne mogu da kažem koja su mi najdraža. :)


A sada želim da čujem vas! Za koje proizvode se slažemo a za koje ne? Koji su vama omiljeni brendovi a koji proizvodi?




No comments