MAC lipstick: Angel


Imate li neku stvar koja vam je jako dugo pa i predugo na wish listi? Meni je do nedavno bio upravo ovaj MAC karmin Angel i kada mi se konačno pružila šansa nisam se dvoumila ni sekund. Mojoj sreći nije bilo kraja, zagledala sam ga i njuškala danima, odlažući njegovo korišćenje. A da li je ispunio očekivanja, saznajte u nastavku...




Smešten u jednostavnu ali čvrstu ambalažu svojstvenu MAC brendu, u obliku puščanog zrna, ovaj karmin sadrži 3 gr. MAC karmini su inače podeljeni u nekoliko kategorija zavisno od finiša koji pružaju a moj Angel je iz Frost linije.

Nijansa je svetlo roze, toplijeg skoro breskvastog podtona, baš onakva kakve inače preferiram. Protkan je sitnim, sitnim šimerom koji se na usnama i ne da videti. Idealan je kako za svakodnevni makeup tako i daje predivan kontrast uz smokey eyes. 

Tekstura je ono što me zapravo prvo oduševilo do ludila pa odmah zatim bacilo u očaj. Da, dobro ste pročitali, u očaj. Predivan je, kremast, kao se nanosi i razmazuje ali...naglašava suve delove tako da vam usne moraju biti u savršenom stanju i uvlači se u borice usana. 
 Trajnost mu takođe nije jača strana, piće nekako i preživi ali klopu neće sigurno. 
I sve ovo ne bi bio problem da karmin ne košta bezobraznih 2400 dinara. Ne znam da li je do mene, da li sam očekivala više? Da, definitivno jesam jer za dosta manje novca mogu da kupim kvalitetniji karmin.

Ali...MAC je MAC pa mu opraštam ali nisam sigurna da li želim još neki!



Jedna slika sa Instagrama <3 Možete me pratiti pod nadimkom @mjumini

Imate li neki primerak MAC karmina? Da li ste oduševljene ili razočarane kada se uzme u obzir cena i kvalitet?

No comments