Flormar week: Pretty Compact Powder

 



Drugi post u nizu ovonedeljnog serijala Flormar makeup recenzija posvećen je kompaktnom puderu iz Pretty kolekcije.  Budući smo se ovo zamislile kao jedno malo vitruelno šminkanje, nakon CC kreme sledi fiksiranje. Ja sam imala priliku da testiram puder ovih 10ak dana i danas vas prenosim svoje utiske.

Kako nepisana pravila blogginga nalažu, red je da krenemo od ambalaže, zar ne? Pakovanje je prepoznatljive pink boje sa providnim centrom. Izrađeno je od čvrste plastike i lepo se zatvara, tako da mi se ni jedanput nije otvorilo u tašni. Puder staje u svaki neseser i uvek ga možete imati sa sobom.



Kada otvorite poklopac, prvo što ćete osetiti je pravi miris pudera. Ovo je nešto što mene uvek oduševi i uvek sa uživanjem koristim ovakve proizvode. Izabrala sam najsvetliju nijansu pudera koja postoji kod nas, 195, međutim i ova boja je nijansu tamnija od moje trenutne boje tena. Na internetu sam videla da postoji jedna svetlija, 198. To me naravno nije sprečilo da ga redovno koristim i na licu i na dekolteu. Najviše mi se sviđa što je prirodan ton, ne vuče na žuto, pa ga koristim i za blago konturiranje. Još jedan veliki plus je što se puder lepo nanosi velikom četkicom i ne kruni su. Čestice pudera su sitne i ne ostavljaju brašnjav izgled na licu, što mi je takođe veoma bitno. 
 

Moć pokrivanja je nešto slabija, pa se samostalno može koristiti ako nemate veće nepravilnosti na licu i za to ga od srca preporučujem. Ja ga mackam preko tečnog pudera i stavrno mi osveži ten.

Što se matiranja tiče, ne mogu reći da je efikasan kao i oni transparentni puderi, ali to mu i nije funkcija. Ono što mogu da tvrdim je da definitivno produživa vreme trajanja šminke. Takođe, vrlo lako možete, ako vam sklizne šminka sa lica, da je popravite i za ovo ga ja najviše koristim. 

Gde možete kupiti ovaj puder pogledajte u ovom postu. Cena ovog pudera je 399 RSD za 17 gr proizvoda, što je još jedan veliki plus!

Da li ste probale ovaj ili neki drugi kompaktan puder od Flormara? Kako vam se čini?

No comments