Born Pretty Store Handmade False Eyelashes

 

Slažete li se sa mnom da savršen make up look ne postoji bez veštačkih trepavica? Možda nisu neophodne za svakodnevni look, ali su za specijalne prilike obavezne.
Trepuški ima različitih dužina, gustine, ali i boja i dodataka. Ja  plave oči tako da mi nikad nisu stajale one obične guste crne trepavice. Uvek je sve to izgledalo veštački pa sam ih nosila samo uz scensku šminku. Kada su se pojavile ove "čupave", kako ih ja zovem, počela sam da eksperimentišem.
Danas vam pišem o ovom setu trepavica koje smo dobile sa sajta Born Pretty Store. Prvo moram da napomene da je reč o ručno rađenim trepavicama, što im daje posebnu čar.

U setu dolazi 10 pari trepavica, koje su upakovane u katronsku kutiju, kao što vidite na slici. Karton, na kome dolaze trepavice, ima perforacije pa možete podeliti pakovanje na više manjih, kako vama odgovara. Mi smo naše podelile na dva dela, jer su nam se obema jako svidele.



Ono što mi se jako sviđa kod ovih trepavica je činjenica da su to u stvari pojedinačne trepavice povezane silikonskom niti. Na ovaj način olakšano je stavljanje trepavica, a pri tom imate onaj prirodniji efekat koji se najlakše postiže ovim pojedinačnim trepavicama. Između, kao što vidite, postoje ljubičaste niti, koje se vide samo ako se izbliza zagledate u trepavice. Ipak, ja stavim jedan sloj maskare, za svaki slučaj. 


Kao rezultat dobiju se guste, ali opet prirodne trepavice koje oku daju drugu dimenziju. Trepavice su malo duže od mojih prirodnih, blago je naglašena dužina u spoljašnjem uglu oka, tako da jako lepo otvore oko i daju mu mačkasti izgled. Ništa napadno ili neukusno.

 
Nakon korišćenja, obe trepavice potopim u čašicu sa mlakom vodom i ostavim ih preko noći. Skinem lepak, operem/obrišem maskaru i spremne su za sledeće korišćenje. Koliko puta tačno mogu da se upotrebe, ne znam vam reći jer sam se zabrojala. :)

 

Ja sam oduševljena ovim trepavicama, jer sem što ispunjavaju sve kriterijume za dobre i nosive veštačke trepavice, pristupačne su, 7.90 e i možete ih poručiti ovde. Trenutno su snižene na 4.34 e pa ako vam se dopadaju, požurite!

Kako vam se sviđaju? Ukoliko želite da poručite, LVH10 je kod za 10 % popusta. photo PicsArt_1406911753720_zps1a6f3e71.jpg

No comments