All Naturals: Hyaluron Profiller Serum


Ne znam da li sam usamljena u ovom problemu, ali kako godine prolaze mojoj koži je potrebna dodatna hidratacija?! Ovde prvenstveno mislim na kožu lica koja izgleda polako ali sigurno gubi svoju vlažnost. Ma koliko da imam dobru kremu za lice koja korektno obavlja svoj posao uvek joj je potrebno "ono nešto". Baš to nešto sam pronašla u proizvodu o kojem vam danas pišem a to je Hyaluron Profiller Serum firme koja se bavi prozvodnjom preparata za lice i telo na prirodnoj bazi, All Naturals. Ja sam ovaj preparat pridružila svojoj RoC familiji nege koju praktikujem već neko vreme i evo mojih impresija.

Reči proizvođača: "Hijaluron profiler serum za lice i vrat je superkoncentrat nekoliko najmoćnijih aktivnih supstanci u anti age kozmetici. Najnovija generacija hijaluronskog filera, takozvani hijaluron profiler u roku od nekoliko dana daje vidljive efekte zatezanja i popunjavanja bora bez estetske hirurgije. Ekstrakt biljke Tamarindus indica bogat je polisaharidima i antioksidansima koji stvaraju zaštitni film na površini kože koji sprečava gubitak vlažnosti, ali deluje i kao antioksidativni štit. Vitaminski kompleks B, E i A vitamina podstiče metabolizam, epitelizaciju i regeneraciju kože."

Ali, da bismo krenuli priču od početka, red je da prvo saznamo šta je to hijaluron i čemu je namenjen?
Hijaluronska kiselina u velikoj meri utiče na to kako naša koža izgleda, ali i kako funkcioniše.Polovina od ukupne količine hijalurona  nalazi se u koži, gde čini želatinoznu masu koja okružuje vlakna kolagena i elastina. Očigledno, ako je taj prostor ispunjen sa više hijalurona i vode, koža će izgledati punija, zategnutija i mladalačkija. Starenjem, ali i usled UV zračenja i zagadjenja,  sposobnost kože da proizvodi hijaluronsku kiselinu se smanjuje. Vrhunac produkcije je u adolescentskom dobu. Usled smanjene količine hijalurona koža postepeno gubi svoju punoću i volumen. (izvor allnaturals.com) 



Serum dolazi u staklenoj bočici od 20 ml baš onako kako pravila pakovanja  proizvoda od prirodnih sastojaka nalažu. Jednostavno i svedeno, rustično ali opet nežno, po meni potpuno u skladu sa filozofijom ovog brenda. Proizvod se sasvim lepo dozira pomoću pumpice na vrhu koja radi besprekorno. Miris koji ima ovaj proizvod je svakako vredan pomena. Neobičan, pomalo oštar i intenzivan biljni miris koji prija čulima. Tekstura mu je srednje gustine, lako je razmaziv i jako se lepo i ravnomerno nanosi. Moja suva koža ga za neverovatno kratko vreme upije.

Kozmetika ovog brenda je bez parabena, veštačkih boja i mirisa, parafina, vazelina, silikona i ostalih derivate nafte. Na slici ispod možete videti sastav (kao i ispod slike).

Još sam vam ostala dužna svoje mišljenje koje sam stekla nakon nešto više od mesec dana korišćenja. Serum je izuzetno prijatno i blagotvorno delovao na moju kožu. Ne, nije učinio čuda za nju, nisam se podmladila a (još uvek) površinske bore nisu nestale. Ali mi je koža nakon njega nežna i glatka, znatno više hidrirana. Koristila sam ga uveče nakon čišćenja lica a pre nanošenja svoje RoC hydra+ kreme. Takođe ujutru, na umivenu kožu a pre nanošenja RoC pro-preserve fluida. Serum sam nanosila u tankom sloju i sačekala bih par minuta da se potpuno upije pa bih tek onda nastavljala sa hidratacijom. To je preporuka proizvođača a ja sam ga se pridržavala. Ono što mi se naročito svidelo je da je koža nahranjena satima i da ne pruža samo trenutne i kratkotrajne rezultate.

*Ingredients/Sastav: Aqua, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Glycerin, D-panthenol, Tamarindus Indica Seed Gum, Witch Hazel (Hamamelis Virginiana) Distillate Water, Disodium Acetyl Glucosamine Phosphate (hyaluronic acid precursor), Polysorbate 80, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Oil, Argania spinosa (Argan) kernel oil, Xanthan Gum, Allantoin, Tocopherol Acetate, Alpha-Bisabolol , Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum*, Linalool , Eugenol, Geraniol, Citronellol, Limonene
Sve All Naturals proizvode za sada možete kupiti preko njihove e-prodavnice a ovaj serum košta 1290 dinara.

Kakav ste utisak stekli o serumu? Koristite li prirodnu kozmetiku?

No comments