Weleda arnika ulje za masažu


Složili smo se već da su ulja za negu kože u zimskim mesecima nezamenljiva. Bilo da se radi o normalnoj a pogotovo suvoj koži, ništa je neće tako dobro nahraniti, umiriti ili učiniti da se ne peruta od ulja. Danas sa vas imam jedno koje sam obožavala proteklu jesen i početkom zime. Weleda nemački brend vam je od ranije poznat, a ulje je masažno, od arnike.  
Da, ja sam jedna od onih koje padaju u nesvest na samu pomisao o masaži, mada sam ovaj proizvod više koristila za negu svoje suve kože nego za samu masažu. Bez obzira na tu činjenicu, krajnji rezultat je vrlo zadovoljavajuć.

Pre nego što počnem o samom ulju, želim za početak da vam kažem par reči o biljki, arniki, čije se ime nalazi u nazivu ovog proizvoda.
Biljka arnika (Latinski naziv: Arnica montana) poznata je kao prirodno sredstvo za lečenje rana. Raste u visinu do 60 cm, ima sitne listove i žute ili narandžaste cvetove. Može se naći na livadama i u brdskim predelima. U sebi sadrži aktivne materije: eterično ulje, gorke materije, smolu, tanin, kamfor, inulin, karotenoide, flavonoide, saharoze...
Arnika ima antibakterijsko, antiseptičko, antifungalno i protivupalno dejstvo. Dakle, bori se protiv štetnih mikroorganizama i sprečava razmnožavanje bakterija i gljivica. Podstiče formiranje granularnog tkiva što ubrzava proces zarastanja rana.





Proizvod dolazi u staklenoj bočici od 50 ml. (moje, a postoji i od 100 ml.) sa otvorom na vrhu radi lakšeg doziranja. Na dozer nemam nikakvih primedbi, stvarno kroz otvor izlazi optimalna količina ulja bez bespotrebnom prolivanja više proizvoda nego što je potrebno. I bočica kao i kutija u kojoj je bočica su estetski potpuno zadovoljavajuće. Meni deluju vrlo primamljivo zbog jarke narandžaste boje i mame na korišćenje.

Ono što me je oduševilo, naravno pored sastava proizvoda, je da se ovo ulje veoma brzo upije. Nanosi se na još vlažnu kožu u maloj količini koja se potom umasira laganim pokretima. Ne ostavlja masne tragove ali zato ostavlja dugotrajan miris na telu, što je fenomenalno. Nanosila sam ga uglavnom uveče nakon kupanja, ređe preko dana a sama mirisna nota mi je bila lepa i okrepljujuća uvertira u san. 

Miris ovog ulja je poseban izvor zadovoljstva. Tako biljno i okrepljujuće deluje na čula. Ipak, ne mogu da tvrdim da proizvodom dominira arnika jer se nisam susretala sa mirisom ove biljke, meni se čini da je to ipak lavanda. Istovremeno snažno i osvežavajuće, umirujuće i okrepljujuće.

Moja koža obožava ovo ulje. Praktično ga popije. Na dodir je nežnija i gipkija a rezultati su dugotrajni, elastičnija i lepša koža. Eventualno crvenilo, perutanje, zatezanje je neutralisano potpuno. Prezadovoljna sam učinkom bez preterivanja.



Sastav proizvoda koji je fenomenalan što i ne čudi s obzirom da se radi o prirodnom proizvodu.
Aktivni sastojci: ulje suncokreta, ulje masline, arnika, breza.


Kupila sam ga u BudiLepa outletu za malo novca zbog skorog isteka roka (zato sam uzela pakovanje od 50 ml.) a potrošen je neko vreme pre isteka roka.
Cena: za 100 ml. iznosi oko 1300 rsd; za 50 ml. oko 1000 rsd.

Kako vam se čini ovo arnika masažno ulje? Volite li ulja i koristite li ih za negu kože?


No comments