Sleek - Christmas gift set (grupna recenzija)


Dugo mi je Sleek makeup bio neostvarena želja. A kada nešto jako želim, onda to i dobijem :)
Tako je bilo i ovaj put. Zahvaljujući mom bratiću i blogopužu, Sleek božićni set je našao put do mene! <3
Onda mi je jednog groznog decembarskog jutra kada me je prehlada skoro oborila sa nogu, a skoro tri nedelje od datuma naručivanja, poštar pozvonio na vrata i ugledavši ovaj paket svi moji problemi su nestali :)

Danas ću vas samo na kratko upoznati sa sadržajem seta, a recenzije ćete čitati uskoro.
Set se nalazio na Sleek-ovom zvaničnom sajtu, u ime nadolazećih praznika i postojale su ukupno 3 kombinacije ovih setova. Ja sam izabrala The Neutrals Set i koštao je samo 21.59 e (puna cena oko 35 e).


Set se sastoji od:

  • i-Divine Palette in Oh So Special - palete koju sam dugo želela, koju sada obožavam i sada ih želim sve :),
  • Blush in Rose Gold - najlepšeg rumenila sa diskretnim, zlaćanim česticama,
  • Full Fat Lash Mascara - maskare sa neobičnom četkicom,
  • True Colour Lipstick in Succumb - neutralnog karmina (ne baš po mom ukusu ali njega nisam mogla da biram),
  • Exclusive Makeup Bag - prelepog nesesera u koji sve pomenuto stane.
Probala sam sve, utisci su jako pozitivni. Mislim i smatram da sam za i više nego povoljnu cenu dobila nekoliko sjajnih i kvalitetnih proizvoda koje već sa uživanjem koristim.

Pitanje za vas: O čemu biste prvo volele da čitate? Šta vas je najviše zainteresovalo?


P.S. Fotografije su sa Instagrama :) Ako do sada niste, možete me pratiti pod nadimkom @mjumini :)






No comments