La Roche-Posay BB cream


U novembru mesecu sada već prošle godine imala sam tu priliku i zadovoljstvo da budem uključena u projekat sa još 20 devojaka koje je organizovao La Roche -Posay. Dobile smo po jednu BB kremu koje smo testirale oko 20-ak dana a svoje utiske i konačno mišljenje smo iznele na blogu Mrs.Fox's Beauty Box. A ja ću vam danas napisati malo detaljniju recenziju kako bih vam eventualno približila ovu kremicu jer je ona to definitivno zaslužila.


Ova BB krema se nalazi u jednostavnoj beloj tubici od 40 ml. lagane, kremaste formule koja je dodatno smeštena u kutiju. Izgleda veoma lepo ali i praktično. 

Namenjena je da zadovolji potrebe osetljive kože: 
1. Hidrira i neguje
2. Štiti od UV zraka
3. Ujednačava ten

U srcu formule Hydreane nalazi se termalna voda La Roche-Posay, poznata po svojim hidrirajućim, antioksidativnim, protiviritacijskim i omekšavajućim svojstvima.


Moje mišljenje:

Nisam neko ko ima puno iskustva sa BB kremama. Ipak, ne volim teške pudere za svakodnevni makeup i nemam velike potrebe za prekrivanjem nepravilnosti pa mi je ova krema došla kao naručena. Krema je lagana ali bogato hidrira kožu u ovim hladnim danima. Istovremeno neguje kožu i lako se stapa sa njom. 
Krema postoji u dve nijanse, moja je svetlija što mi savršeno odgovara jer se za samo par sekundi od nanošenja prilagođava prirodnoj nijansi kože. Na donjoj slici ćete videti swatcheve.  
Takođe se lako razmazuje i ravnomerno raspoređuje po koži, ne ostavlja tragove, ne oksidira vremenom i ne ostavlja osećaj težine na koži. 
Istina je da ne prekriva nedostatke u potpunosti ali to joj nije ni namena.
Ali, zato vrlo suptilno tonizira kožu, dajući joj lep, prirodan, svež izgled. Što se mene tiče, idealna je kao podloga za svakodnevni makeup.  Ističe prirodnu blistavost kože, u mom slučaju, a uz dodatak nekog matirajućeg/fiksirajućeg pudera, osigurava vam celodnevnu blistavost tena. 
Nanosim ga prstima ili četkom, češće prstima i u oba slučaja se pokazao fantastično. Pred kraj dana polako počinje da bledi ali ravnomerno pa sam i tim aspektom ovog proizvoda zadovoljna.
Moja iskrena preporuka za devojke sa suvom, osetljivom i normalnom kožom!


*BB krema u debljem sloju da biste mogle lepo da vidite nijansu i formulu

Imate li iskustva sa ovom BB kremom? Ili sa LRP kozmetikom uopšte?


No comments