SMOOCH (duo) rumenilo


Danas ću vam predstaviti jedno predivno rumenilo u koje sam zaljubljena poslednjih par nedelja od kako sam ga dobila na poklon. Neke od vas možda znaju, neke i ne znaju da je Smooch engleski brend odličnih a novčano pristupačnih proizvoda. Kod nas ih možete naći na sajtu firme GLAM DOO koji je njihov zvanični uvoznik. Sajt koliko sam videla trenutno nije u funkciji zbog redovnog ažuriranja a ja ću vam čim sajt proradi ažurirati post pa ćete moći da vidite celokupnu ponudu proizvoda kao i cene.

Vraćamo se sada na sam proizvod. Pakovanje je meni lepo ali krajnje jednostavno, crna gumirana plastika na kojoj je rozim slovima ispisan naziv brenda pa neodoljivo podseća na NARS ambalaže. Jedina mana ovakvog pakovanja je što ostaju fleke od prljavih prstića na njoj kao što vidite na slici ispod. Ako to zanemarimo, drugih nedostataka nema, sasvim se lepo otvara i zatvara, bez teškoća ali ni suviše lako. U unutrašnjosti se nalazi ogledalce što je vrlo korisno i praktično.

Rumenilo je u nijansi Peachy, tu nijansu svakako najviše volim jer mi ide baš uz sve. Daje prirodnu i zdravu boju licu. Sadrži 4 gr. i potrebno ga je potrošiti 18 meseci nakon otvaranja što meni neće biti problem uz redovno korišćenje.

Sastoji se iz 2 dela. Sa desne strane se nalazi pravo breskva mat rumenilo odlične pigmentacije (videćete na slikama ispod). Sa leve strane se nalazi svetlija šimerasta nijansa ovog dvojca nešto slabije pigmentacije (ne vidi se na slikama, nažalost, nisam nikako mogla da uhvatim taj sitan šimer u njemu). Ja bih rekla da je to zapravo hajlajter i obe nijanse pomešane deluju fenomenalno. Ovo mat rumenilo se može samostalno koristiti dok se ovo šimerasto može koristiti kao hajlajter ili u kombinaciji sa mat.

Pri nanošenju se mora paziti da se ne nanese previše zbog izvrsne pigmentacije. Lako se blenda i nadograđuje. Trajnost mu je takođe izvrsna, tek nakon više od 6 h nošenja počinje lagano da bledi.






Ja sada želim još nešto da probam :) Preporučite mi? Da li imate nešto od Smooch kozmetike? Da li vam se dopada moje rumenilo?




No comments