Deborah rumenilo #06 Mahogany


Ako mene pitate, ja sam svoje idealno zimsko rumenilo pronašla, bez puno muke. Znate svi koliko volim Deborah Hi-tech rumenila (koja btw nikako da potrošim ali nisam samo ja krivac, skoro su neuništiva), većina vas ih je i probala a sada sam za sebe izabrala rumenilo New Natural Blush u nijansi #06 Mahogany.



Ovako ga opisuju na zvaničnoj Jasmin stranici: Dragulj na ženskom licu. Sadrži specijalni koktel odabranih mineralnih čestica dobijenih od dragog kamenja poput ametista, sedefa, korala, turmalina, ćilibara, rubina i žada. Ove neverovatne supstance sadrže visoku koncentraciju istih minerala i elemenata u tragovima koji imaju ključnu ulogu u metabolizmu ćelija i pomažu u održavanju ravnoteže u koži.

Nijansa je ta koja me je na prvu osvojila. Savršena mešavina prljavo roze, ljubičaste i braon, hladnog tona, mat. To je upravo ono što sam tražila. Nešto zagasito, tamnije ali da ne umrtvi ten a da je mat. Čini mi se da je idealno kako za plavuše tako i za crnke. Izuzetno je pigmentovano, pa se mora voditi računa. Iz ovog razloga, imam osećaj da će potrajati baš dugo. Potrebno je samo nežno dodirnuti rumenilo vrhom četke a onda ga laganim pokretima izblendati na licu. Pod prstima je nežno i satensko i lako se blenda. Trajnost mu je takođe jača strana, izdrži oko 6 h na obrazima a potom lagano počinje da bledi. Bez brige, neće nestati potpuno sa lica, ostaće gde treba do samog skidanja šminke.

Ono što mi se ne sviđa kod ovog rumenila je ambalaža. Plastična je i sasvim solidnog kvaliteta ali za moj ukus prevelika, upravo te neke mahagoni boje, bez ogledala i sa četkicom koja je apsolutno neupotrebljiva. Kao što vidite na slici, jednu trećinu ambalaže čini upravo taj neupotrebljiv prostor sa četkicom. U neseseru zauzima dragocen prostor a samo rumenilo bih pre nanosila prstima nego tom malom i tvrdom četkicom kada bih bila u situaciji da biram. Još jedan problem koji imam je da ne mogu lako da ga otvorim pa se dešava da se mučim i molim Boga da mi ne strada nokat.

Dakle, odnos proizvoda i kvaliteta ambalaže je velika prednost kvaliteta samog rumenila nad ambalažom.


Gde nabaviti: Jasmin parfimerije, Lilly drogerije, Dm i manje parfimerije.
Cena: 859 dinara (Jasmin) za 6 gr. proizvoda a ja sam ga ulovila na sniženju i platila oko 400 dinara.

Kako vam se sviđa moje novo rumenilo?Koje je vaše omiljeno zimsko rumenilo?



No comments