LOTD: Deborah look + predlog za prazničnu šminku


Za danas sam vam pripremila jedan look sa Deborah novitetima koje sam vam predstavila u prethodna dva posta. Sreća da sam sve uradila i poslikala pre prehlade jer sam sada dok ovo pišem sva šmrktava i nikakva. Ukoliko ste propustili Deborah postove možete ih pročitati OVDE i OVDE, radi se o jednom lepom crvenom karminu i jednom hladnom, zimskom rumenilu. Kada sam već bila u fazonu Deborah makeup-a poslužila sam se i svojom paletom istog brenda kako bi utisak bio potpun.

Ukoliko vam se čini da ovakav look nije prikladan za sam doček Nove godine i da očekujete nešto glamurozniju šminku, planiram još koji post na tu temu. Ono što hoću da kažem je, neka ovaj post posluži kao neki uvod u predstojeće praznike i kao opcija šminke za neko ugodno zimsko veče koje ćete provesti u društvu prijatelja ili porodice. Istaknute veštačke trepke zapravo nose ovaj look dok je šljokičasti srebrni liner (koga je aparat "pojeo") uz samu ivicu crnog eyelinera kao i spomenuti crveni karmin tu da upotpune celokupan praznični look. Ostatam makeupa je jednostavan i neupadljiv, ali nikako zanemarljiv. Ten je ono što gledam da uvek bude što bolji jer je on osnov svega. Uživajte u fotkama a na kraju posta vas čeka spisak korišćenih proizvoda!
P.S. Lokne su obavezne :D


Proizvodi koje sam koristila:

LICE: Golden Rose tečni puder+korektor, Oriflame matirajući puder, Deborah rumenilo #06, Deborah bronzer (iz palete).

OČI: Avon baza za senke, Deborah paleta senki, Oriflame gel eyeliner, No name eyeliner sa srebrnim šljokicama, Maybelline maskara, No name trepuške.

OBRVE: Flormar olovka za obrve. 


Kako vam se dopada ovakav look? Da li biste ga nosili za predstojeće praznike?

No comments