Dr.Hauschka Dan blistave kože + prvi utisci

Popodneva u parfimeriji Metrpoliten su predodređena za hedonizam. Zakoračivši u mirisnu oazu ulazimo u jedan novi, drugačiji svet koji je tu u službi naših čula. To novembarsko popodne bilo je rezervisano za interaktivno druženje sa Dr.Hauschka nemačkom prirodnom kozmetikom, upoznavanjem sa određenim proizvodima shodno tipovima naše kože kao i pravilnom aplikacijom proizvoda i na kraju isprobavanjem dekorative ovog brenda, a sve u toploj i opuštajućoj atmosferi ove parfimerije sa stručnim osobama na čelu.


Moram priznati da me ovaj brend već dugo intrigira kao i prirodna kozmetika uopšte a ovaj poziv je došao baš u pravo vreme a uskoro ćete pročitati i zašto.

Za sam početak ćemo reći nešto o samoj  Dr.Hauschka kozmetici. Koriste se sastojci iz prirode, pažljivo odabrano lekovito bilje i vlastiti koncept obrade tih sastojaka. Podrazumeva se da su svi preparati dobijeni od biljaka iz organske proizvodnje iz ekološki čistih područja. 
Sama kozmetika se zasniva na holističkom pristupu nege kože.To praktično znači da koža poseduje vlastitu snagu da se hrani i regeneriše dok je kozmetika u tome mora pratiti i podržati. To je ono što izdvaja ovu kozmetiku od drugih.


Druženje je započeto u malom ali odabranom društvu tako što smo se okupile oko stola na kome se nalazilo sve ono što je potrebno jednoj ženskoj osobi kada je nega kože lica u pitanju. Za početak nam je određen tip kože kako bismo se orjentisale na proizvode namenjene baš potrebama naše kože.

Najpre smo skinule šminku blagim mlekom za čišćenje lica pogodnim za sve tipove kože zbog svog blagog ali delotvornog dejstva. Zatim je usledilo ono što me je najviše zanimalo a to je krema za čišćenje lica, dosta popularan i hvaljen proizvod, ali ne bez razloga. Ovaj proizvod je na mene ostavio najjači utisak i sa zadovoljstvom sa potrošila tester koji smo dobile na isprobavanje. To je definitivno proizvod koji ću kupiti full size. Potom je usledilo prskanje lica osvežavajućim tonikom a potom i nanošenje revitalizirajuće maske. Maska je takođe jedan od onih proizvoda koji poželite uvek da imate uz sebe, dubinski hrani i hidrira kožu. Za sam kraj smo na lice nanele kremu ili ulje za naš tip kože.

Ljubazne devojke iz Metropolitena kao i one ispred Dr. Hauschke, su bile tu za sva naša pitanja i nedoumice. Atmosfera je bila baš onakva kakvu sada zamišljate, topla, mirisna i opuštena.

Lidija

A sada slede ukratko naši prvi utisci:

LIDIJA: Na korišćenje sam dobila ova 3 testera koja vidite gore na slikama. Krema za čišćenje lica, kojom otpočinjem negu lica (20 ml) je na mene ostavila najveći utisak. Nju sam svakako želela da probam jer sam čula samo reči hvale za nju, i jako mi je drago što sam bila u prilici da probam ovo malo pakovanje dovoljno za nekoliko korišćenja kako bih mogla sa sagledam da li mi proizvod odgovara ili ne. Kao što sam i pretpostavila odgovara potrebama moje kože tako da ću sigurno kupiti full size proizvod. Tonik za lice (10 ml) je fin i blag a uz to lepo miriši. Ja sam ga nanosila natopljenim tufeom na očišćenu kožu ali posle njega mi svakako treba hidratacija. Dobila sam kremu od ruže (5 ml) za svoju normalnu do suvu kožu i veoma mi je prijala. Krema zaista ima miris ruže i jako lepo hidrira kožu.
Uz to sam iskoristila i tester revitalizirajuće maske (2.5 ml) koja me je osvojila već na prvo korišćenje u parfimeriji.

Tanja

TANJA: Kao i Lidija i ja sam dobila tri testera prilagođena mom tipu kože. Prvi je naravno krema za čišćenje lica zatim specifičan tonik i ulje za masnu kožu. Čitala sam pozitivne utiske o ovom brendu ali me je činjenica da se radi o prirodnoj kozmetici uvek odbijala. Ne zato što je prirodno već zato što mislim da nije dovoljno efikasno da drži moje stanje kože kod kontrolom. Na kraju sam odlučila da ipak pružim šansu prirodnoj kozmetici. Utisci su pomešani. Krema za čišćenje lica i tonik su mi lepo čistili lice i sam taj proces nanošenja i masiranja lica mi jako prija. Ono što mi se nije svidelo je osećaj zatezanja koji je doduše normalan i poželjan zbog sastava kreme. Taj osećaj mi se zadržavao duži vremenski period nakon upotrebe kreme i tonika i za par dana koliko sam ih koristila nije se povlačio. Ono  što me je prijatno iznenadilo je ulje za lice. Ulje na masnoj koži definitivno nije pristup konvencionalne kozmetike, ali ima logike sa homeopatske tačke gledišta. Iako nisam pristalica homeopatije, efekti su bili tu jasno vidljivi. Ne mogu reći da mi se lice nije mastilo, ali bilo je daleko lepše i svežije i čini mi se da se sastav sebuma malo izmenio, odnosno da je posato laksi pa sam ja jednostavno maramicom mogla da matiram svoje lice. 
Još jedna činjenica koju želim da podelim sa vama je da sam, kada sam došla na event, imala neke upale procese posledice PMS. Koristeći ove proizvode uspela sam da ih delimično ublazim, dok verujem da za potpuno ublažavanje treba da prođe duži vremenski period.

Za kraj želimo da se zahvalimo svima koji su učestvovali u osmišljavanju ovakvog jednog interesantnog događaja. Bilo je to jedno jako lepo iskustvo za nas. Dr. Hauschka je svakako kozmetika vredna pažnje i tek nam predstoji ispitivanje svih njenih čari. Za kraj smo dobile još nešto mnogo lepo ali o tome u nekom narednom postu :)





No comments