TAG: 5 top proizvoda bez kojih ne mogu


Stiže tag post i od nas sa malim zakašnjenjem. Hvala Tijani sa bloga Sreća je zdravlje što je poželela da čuje naše odgovore a mi pozivamo sve koji nisu uradili tag da to učine, čak i ako nemate svoj blog, napišite nam odgovore u komentarima.

LIDIJA: U mojim današnjim odgovorima ćete naći isključivo preparativu. Nije mi bilo lako da izaberem samo 5 proizvoda jer ima toliko toga što volim i bez čega ne mogu ali kako sam poslednjih dana zarobljena u kući zbog prehlade, ovo su neke stvari za kojima često posežem. Uživajte!


1. Krećem od Mixa Intenzivnog hranljivog mleka za telo sa glicerinom i alantoinom, zato što mi je spas u hladnim danima i deluje kao melem na moju suvu kožu tela. Čitali ste o njemu prošle zime, u međuvremenu sam probala mnoge druge ali se ovom omiljenom Mixa mleku uvek rado vraćam. Zalihe za ovu zimu su obnovljene i mogu reći da se mackamo porodično.

2. Mixa micelarna voda  mi je trenutno omiljena za skidanje šminke. U suštini mi se ceo koncept oko upotrebe micelarnih za negu lica jako svideo ali tek na drugu loptu. Ostajem pri tome da je Bioderma neprevaziđena ali kako trenutno trošim ovu, moj glas ide Mixi.

3. Indola keratin filler je nešto što je moja kosa jako zavolela, za kratko vreme počela da daje pozitivne rezultate i sigurno je da neću stati sa isprobavanjem i tetiranjem Indola preparata za kosu. Recenzija je bila jako skoro pa ako ste propustili post bacite pogled, možda je to nešto što bi vam koristilo.

4. U moru krema za ruke koje sam isprobala, a puno ih je, Bioten antiaging krema za ruke se izdvojila i već dugo mi je na spisku omiljenih. Prijatnog mirisa, lagana, brzoupijajuća, odlična nega, sve ono što volim kod jedne kreme za ruke nalazi se u ovoj. Ako niste probale, ne čekajte, svideće vam se.

5. I za kraj ali ništa manje bitan je Martina Gebhardt balzam za usne o kojem sam takođe skoro pisala. Izvrsno se pokazao osim u nezi ispucalih usana, tako i kod regeneracije kožice oko nosa koju sam usled silnog kijanja i upotrebe maramice usled prehlade, doslovno ogulila. Mažući usne opet ispucale i osušene zbog temperature, ne razmišljajući predugo namazala sam i okolonosno područje i imala šta da vidim. Ujutru kada sam ustala nije bilo ni traga od crvenila i perutanja osim blage, vrlo blage isušenosti. Savršen proizvod, zaista savršen!

TANJA: Ovo su bili Lidijih 5 favorita a sada su na redu mojih 5 top proizvoda. Iskrena da budem, namučila sam se prilikom izbora.


1. NOREVA Exfoliac- moj definitivni favorit i evergreen preparat. O njoj sam već pisala, ali ponoviću ono najbitnije: lagana tonirana krema koja najefikasnije matira lice,efekat umirivanja nepravilnosti je takođe bitno pomenuti i srednju prekrivnu moć.

2. Skoro već pola godine omiljeni bronzer mi je KIKO Bronzer powder 104. Nijansu sam ludom srećom pogodila: prava bronzana nijansa bez narandžastih podtonova i mat finiš.

3. Maybelline maskara BILO KOJA je nešto što koristim već godinama i ne planiram da menjam.  Sa svakom sam bila jako zadovoljna, ali se nekako uvek vraćam običnoj žutoj.

4. BABY LOVE šampon za kosu sa pantenolom i kamilicom, bez sulfata, Ovaj šampon koristim već više od godinu dana, ponekad možda preskočim i uzmem mamin. Od skora ga nema u prodaji, ali ja sam bila pametna pa sam napravila zalihe. Postoji novi u tubi koji je sličnog sastava, pa je ne tako loša zamena.

5.  Za kraj opet dekorativa a u pitanju je NYX rumenilo SUMMER PEACH/ PECHE D'ETE (PB27).
Najlepše rumenilo koje posedujem, iako ponekad i zaboravim da ga imam. Odlično je pigmentovano, jako lepo se nanosi, a zlatni šimer daje svež izgled tenu.



No comments