AFRODITA uljani gel za tuširanje


Sa dolaskom hladnijih dana, moja koža zahteva nešto jaču negu nego ranije. Prošlog proleća sam vam pisala o Balea kremastoj uljanoj kupki koja mi se jako svidela, napravila sam pauzu tokom leta a ove jeseni želela sam da ponovo počastim svoju kožu i zato danas čitate o ovoj Afrodita uljanoj tuširalici sa jojoba uljem i shea puterom. Iako volim da se mackam nakon kupanja i to mi ne predstavlja problem, ipak ima dana kada sam u žurbi ili mi se jednostavno ne da mazati, pa je ova stvar idealna za takve prilike. Osim toga, lepo neguje i okrepi kožu pa predstavlja praznik za sva čula. Postoji u još dve varijante osim ove, sa acai bobicama i mineralnom vodom a sve to u kompletu sa mlekom za negu.

O ambalaži nemam šta puno da kažem, ovalna, plastična, sadrži 250 ml. proizvoda. Ovaj proizvod nam dolazi iz Slovenije kao što znate pa su i natpisi na slovenačkom ali ipak nama razumljivom jeziku. Privuklo me je to što je uljani gel, što na dnu ima natpis anti-dryness i što je sa uljem jojobe i shea puterom koji su itekako dobri za kožu, posebno za nas koji imamo suvu kožu u zimskom periodu.

Sama struktura gela je nešto ređa nego što sam očekivala pa se mora biti pažljiv prilikom doziranja. Mala količina je potrebna da bi se napravila lepa pena, pogotovo ako je koristite u kombinaciji sa mrežicom za kupanje, pena je još bogatija. Miris koji se oslobađa prilikom tuširanja je vrlo prijatan ali ne mogu jasno da ga definišem, mene podseća na karamel-bombone. Preporučujem da ga svakako onjušite pre kupovine. Takođe, postoji mleko za telo sa istim mirisom pa ko voli neka izvoli. Ja ga nisam kupila, nema kod mene više gomilanja :)

Koža nakon kupanja je nežna, glatka, nahranjena i zaista nemam potrebe da je dodatno mažem. Nekad to uradim iz navike a ne iz potrebe, u svakom slučaju ne može da škodi.


Na slici ispod možete videti sastav. Sastav nije loš mada nije ni najbolji ako se bolje zagledate. Ja ne vodim računa o tome koliko bih možda trebala i meni ne smeta. Bitno mi je da ne isušuje kožu.

Ja sam moj primerak platila 165 din. u Dm-u na akciji, inače košta nešto više od 200 dinara.


Za kraj pitanje: Da li ste probale ovu tuširalicu i da li volite uljane kupke uopšte?

No comments