Golden Rose ruževi + swatchevi


Polako nastavljam sa recenzijama Golden Rose dekorativne kozmetike. Danas su na redu karmini ili ruževi, kako god više volite. Ovo je moja skromna kolekcija koja se od poslednjeg javljanja uvećala, a moći ćete da vidite 3 različita tipa karmina pa će vam to možda pomoći da se lakše odlučite. 


Za početak ću krenuti od GR klasičnih karmina kojih i brojčano imam najviše. Baš su mi nešto prirasli za srce pa ih mackam svaki dan. Redni brojevi onih koje ja imam su sledeći 114, 117, 120, 127 i 129. To su neke nijanse koje stalno svakodnevno nosim, svi osim 120 a kako je došla jesen tako je i pala nova odluka i želja da češće nosim crveni karmin a ne samo u posebnim prilikama pa sam izabrala ovu zagasito crvenu nijansu. Na svojoj listi želja imam još nekoliko iako je potpuno suludo da tražim druge jer se uvek uhvatim za iste nijanse a prvi sledeći je čuveni 98 kojeg nigde nema pa ukoliko ga negde nađete molim da mi javite, baš bih ga imala u svojoj kolekciji.

Šta reći o ovim karminima a da nije već rečeno? Verovatno ste već dosta toga čitale, videle, probale :)
Navešću ukratko neke činjenice za one koje možda nisu videle, ako ima takvih...
Formula karmina je dosta dobra, kremasti su, lako se nanose, izvrsno su pigmentovani. Meni koja bukvalno pojedem svaki karmin, izdrže na usnama po par sati ( recimo oko 3 ) ako ne jedem. Plus, daju prirodan, kremasti finiš. Jako su prijatni za nošenje i imaju blagi, diskretni miris, cvetni. Iako su kremasti, nisu previše mekani što je po meni super jer se neće skinuti tako brzo a i neće se brzo potrošiti. Kada se skida, boja ravnomerno bledi pa čak i da pređete nekim balzamom za usne preko nje, oživećete je ponovo. Jedina zamerka koju imam je na ambalažu, koja nije baš kvalitetna i slova se brzo skinu ukoliko ga nosite u neseseru sa sobom ali ne marim, za cenu od oko 200 rsd ( 200-220) dobijem 4,2  gr. odličnog proizvoda. Dakle, cena i kvalitet su u više nego odličnoj srazmeri. A, da, negde sam našla podatak da postoje u čak 130 nijansi mada ih kod nas ima mnogo manje.

Nijanse, opis i swatchevi:
114- mauve ili zagasito roza sa ljubičastim podtonom, moj favorit iz poslednje kupovine
117- prelepa ružičasta, koja mi je bila favorit od momenta kada sam ga kupila pa dok se nije pojavio 114 :)
120- kao što rekoh, tamno crvena, prelepa koja doprinosi da zubi izgledaju belji
127- poklon od moje Jovanke Šmizletine, baby roza ali ima u sebi taj krečasti momenat
129- omiljeni nudać, takođe krečast ali odličan za smokey eye

Za nijanse 127 i 129 važi pravilo manje je više pa tako na balzamom pripremljene usne volim da ih nanesem u tanjem sloju kako bih izbegla da krečni efekat dođe do izražaja ili ih nanosim preko nekog drugog karmina kako bih dobila neku novu nijansu.


A sada swatchevi na usnama:
GR #114
GR #117
GR #127
GR #129
GR #120


 Sledeći na redu je GR ultra rich color, u nijansi 42. Morala sam da kupim jedan da ih uporedim ali priznajem da neku veliku razliku osim u ceni nisam našla. Naime, ovi karmini koštaju blizu 300 rsd za 4,5 gr. i osim malo kremastije formule i za nijansu sjajnijeg finiša nisam primetila ništa drugačije. Jedina velika razlika je što su dugotrajniji od svojih prethodnika. Ne znam za druge nijanse ali ova mi izdrži na usnama preko 4 sata a da se ne skine. Nakon toga, polako bledi ali ipak ostaje u pristojnom sloju. Dostupni su u čak 81 nijansi ali ih kod nas ima u svega nekoliko. Nijansa koju ja imam je klasična roze, puna i otmena boja a krasi ga takođe odlična pigmentacija, ugodan osećaj na usnama, izuzetna trajnost kao i prethodnih karmina koje sam opisala. Ambalaža je ista kao kod klasičnih samo u drugoj boji, mat srebrnoj i ni sa njom nisam oduševljena (kombinacija srebrne i zlatne mi je jedna od najomraženijih) iako deluje malo otmenije od klasičnih. U nastavku pogledajte swatcheve i kako mi stoji.

GR #42

Za kraj sam ostavila čuveni mat ruž GR Velvet Matte, moja nijansa je 26. Nijansa je nude, breskvasta, ali na mojim usnama deluje rozikastije i krečastije nego što bih to želela. Iako sam zadovoljna samim proizvodom pa čak i ambalažom, nisam dokupljivala druge nijanse jer ih imam već nekoliko drugih koje trošim pa mislim da imam vremena za nabavku novih. Da li je do toga što možda malo više volim klasičan, kremasti finiš ili to što se ta nijansa koju sam odabrala i ja nismo našle (nisam baš zadovoljna kako mi stoji) ne nosim ga baš često. Stoji to da je formula dobra, kremasta, ne isušuje usne, lepo i lako se nanosi, isto tako stoji na usnama, dugotrajan je, čak mi se i pakovanje sviđa kao i miris. Takođe odnos cene i kvaliteta je odličan. Pokušaću da nabavim još neku nijansu pa ću mu opet dati šansu, nadam se da ću imati više sreće sa izborom nijanse. Na listi želja 03, 07, 10 i možda 20.

GR #26 mat

Kako vam se dopada moja kolekcija GR karmina? 
Koji ruž vam se najviše dopada? Koje nijanse volite da nosite, koje meni najbolje stoje?




No comments